Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat de bewuste dominee is toegestaan om op zondag te rijden met zijn auto om andere gemeenten te bedienen.
Dus waar men zich in eerste instantie druk om maakte, is gelukkig niet meer van toepassing.
Moderator: Moderafo's
Night schreef:Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat de bewuste dominee is toegestaan om op zondag te rijden met zijn auto om andere gemeenten te bedienen.
Dus waar men zich in eerste instantie druk om maakte, is gelukkig niet meer van toepassing.
Night schreef:Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat de bewuste dominee is toegestaan om op zondag te rijden met zijn auto om andere gemeenten te bedienen.
Evelien schreef:tussen reizen op zondag en reizen op zondag zit ook wel verschil.
Evelien schreef:Night schreef:Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat de bewuste dominee is toegestaan om op zondag te rijden met zijn auto om andere gemeenten te bedienen.
Ik werd bijna niet goed toen ik dit las.!!
Volgens mij heb je verkeerde gemeente voor je. Want dit word echt niet 1,2,3, opgelost. Heel vreemd dat die ds. geen avondmaal wil bedienen.
Je bent consulent of je bent het niet.
Night schreef:Evelien schreef:Night schreef:Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat de bewuste dominee is toegestaan om op zondag te rijden met zijn auto om andere gemeenten te bedienen.
Ik werd bijna niet goed toen ik dit las.!!
Volgens mij heb je verkeerde gemeente voor je. Want dit word echt niet 1,2,3, opgelost. Heel vreemd dat die ds. geen avondmaal wil bedienen.
Je bent consulent of je bent het niet.
Ehm..het zou kunnen dat we langs elkaar heenpraten.
Maar ik dacht toch juist te zijn als we het over Genemuiden hadden met Ds. Hakvoort die daar pas gekomen is?
Veel meer als dat kan het niet zijn want alleen Drachten is nog niet vacant.
De betrouwbare bron is een lid van de bewuste Genemuiden-gemeente.
Zij bevestigde dat het voorheen niet gereden werd, maar dat het onlangs gewijzigd was. Vandaar mijn durf om het hier als "waarheid" neer te poten.
Maar..zoals ik zei..ik kan mis zitten?!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten