Poeh, ik ben wel verbaasd over sommige reacties eerlijk gezegd.
Ben echt nog wel verliefd hoor (gelukkig wel

) al is het natuurlijk wel anders dan in het allereerste begin.
Maar heb gelukkig ook heerlijk mijn eigen dingen om mee bezig te zijn.
We msn'en wel eens overdag. Maar niet als we het druk hebben. Nu ben ik weer meer thuis, maar zeker toen ik stage liep was dat ook een stuk minder. Vaak zijn het 2 dingetjes per half uur ofzo. Meestal staat het gewoon aan. Maar ik kan het ook rustig 2 dagen vergeten, haha. Ik denk echt niet ieder uur: oeh, zo lang nog...
We zien elkaar natuurlijk ook niet iedere dag, misschien dat we daarom gewend zijn niet zo regelmatig iets van elkaar te horen? Sms'en doen we soms 's avonds ff voor het slapen. Soms als we onderweg zijn, er ineens iets bijzonders is, of vertraging hebben etc
Als ik een dag bij hem thuis aan het werk ben, is er ook wel eens zoiets als: huh, ben je er alweer?!
Een paar keer per dag bellen, sms'en, bijpraten, constant aan hem denken? Nee zeg. We hebben het super samen en we genieten er echt van! Maar er is ook zoiets als werk en privé gescheiden houden.
Soms moeten we wel ff zorgen dat we wat tijd echt met z'n 2tjes hebben en niet alleen maar dingen met anderen erbij afspreken