Ben jij nog verliefd op je man/vrouw?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 24 mar 2008 13:43

jamillah schreef:
Evelien schreef:
Marnix schreef:aargh.... soms slaat het ook wel een beetje door. Als mijn vriendin dat zou doen........ constant bellen, een uur van tevoren op de uitkijk staan etc... zou ik maar eens een goed gesprek met haar zijn gaan voeren :)

dat is 1 dag in de week en dan is hij wel van 6 uur s'ochtends tot s'avonds 8 uur weg he...

en dan twee keer ff heel kort bellen en ff wat dingen vragen!

Maar als hij pas om acht uur terug is ga je toch om vier uur al niet op de uitkijk staan? :shock:

je neemt ook echt alles serieus he... :wink:

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 24 mar 2008 15:10

Evelien schreef:
jamillah schreef:
Evelien schreef:
Marnix schreef:aargh.... soms slaat het ook wel een beetje door. Als mijn vriendin dat zou doen........ constant bellen, een uur van tevoren op de uitkijk staan etc... zou ik maar eens een goed gesprek met haar zijn gaan voeren :)

dat is 1 dag in de week en dan is hij wel van 6 uur s'ochtends tot s'avonds 8 uur weg he...

en dan twee keer ff heel kort bellen en ff wat dingen vragen!

Maar als hij pas om acht uur terug is ga je toch om vier uur al niet op de uitkijk staan? :shock:

je neemt ook echt alles serieus he... :wink:

Nou, volgens mij valt dat best mee maar een beetje overdreven vind ik het wel ja :)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 24 mar 2008 16:55

Hm...dat heb ik dan weer niet echt. MIjn man gaat elke morgen half 6 weg en komt half 8 weer thuis. Heel af en toe smsen we dan een keertje op een dag, maar eigenlijk spreek ik hem dan pas weer als hij thuiskomt. En dan heb ik het eten wel klaar staan, en is hij doodmoe na een lange dag werken en een eind rijden. En dan is de avond zo om.
Soms ga ik zelfs nog weg voor hij thuis is, en zien we elkaar 's avonds elf uur pas ofzo, en dan slaapt hij al ongeveer. Wat een leven zeg eigenlijk :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 24 mar 2008 17:30

dan maakt jou man wel lange dagen zeg wat doet hij eigenlijk voor werk dan?
Mijn man en ik houden giga veel van elkaar maar zijn niet hele dagen verliefd. maar is wel heerlijk om dat zo nu en dan vlinders te voelen vliegen!
wij bellen af en toe een keer overdag en heel af en toe een smsje altijd leuk. Ben ook heel blij als mijn man weer thuis zo maar ik zit niet voor raam te wachten :mrgreen:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 24 mar 2008 17:34

Mijn man is werkvoorbereider, bij een groot gasleidingbouw bedrijf. Dat betekent dat hij soms weken op kantoor zit, van half 9 tot 5. Twintig minuten hiervandaan. Maar er zijn ook tijdens, zoals nu een half jaar tot een jaar, dat hij veel verder weg zit en van 7 tot 6 werkt. En dan nog een stuk rijden. Maargoed, zodra wij ooit een kind hebben is dat werk over hoor ;)

Vandaag was ik trouwens wel totaal verliefd op hem, heerlijk zo af en toe :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 24 mar 2008 17:51

Soms wel, op goede dagen :mrgreen: Nee hoor, soms heb ik wel eens een dag van: ik hou van je, maar ik vind je even niet zo lief meer. Maar meestal zijn het gewoon de kleine dingen die je vlinders geven. Bijvoorbeeld, hij staat nu in de keuken te koken met een schort om en de concentratie op zijn gezicht maakt me gewoon even helemaal verliefd :)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 24 mar 2008 20:28

MissF schreef:Hm...dat heb ik dan weer niet echt. MIjn man gaat elke morgen half 6 weg en komt half 8 weer thuis. Heel af en toe smsen we dan een keertje op een dag, maar eigenlijk spreek ik hem dan pas weer als hij thuiskomt. En dan heb ik het eten wel klaar staan, en is hij doodmoe na een lange dag werken en een eind rijden. En dan is de avond zo om.
Soms ga ik zelfs nog weg voor hij thuis is, en zien we elkaar 's avonds elf uur pas ofzo, en dan slaapt hij al ongeveer. Wat een leven zeg eigenlijk :D

Als wij getrouwd zijn wordt dat vast wel minder.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 25 mar 2008 10:12

Dat mag ik hopen ;)

En van uit het raam kijken of hij al komt, komt hij echt niet sneller. Je kan je beter vermaken dan vervelen in zo'n geval dan gaat de tijd een stuk sneller :)

Btw, Joanne en ik msn-en wel es overdag, als ik aan het werk ben.

Soms wel, op goede dagen Nee hoor, soms heb ik wel eens een dag van: ik hou van je, maar ik vind je even niet zo lief meer. Maar meestal zijn het gewoon de kleine dingen die je vlinders geven. Bijvoorbeeld, hij staat nu in de keuken te koken met een schort om en de concentratie op zijn gezicht maakt me gewoon even helemaal verliefd

Zucht, is nou zelfs op Refoweb de traditionele rolverdeling al ver te zoeken? ;)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 25 mar 2008 10:19

Ik ben niet meer verliefd. Heb het goed bij hem. Misschien is het wel een sleur geworden? Ach so, never mind. We hebben het best zo.

Wij hebben heeeeel lang zonder mobiel gedaan, vonden we niet nodig en hij zei: anders ga je me vast te pas en te onpas bellen (dit zag hij bij collega's) Nu hebben we sinds afgelopen zomer wel zo'n ding. Wie belt wie het meest? Hij naar mij!

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 25 mar 2008 10:33

Mark en ik kennen elkaar nu ruim 4 jaar, waarvan alweer 10 maanden getrouwd. En nee, we zijn niet continu verliefd, maar soms komen de vlinders en kriebels wel ff boven ja!
We sturen elkaar overdag zelden smsjes en bellen gebeurt al helemaal niet. We zien elkaar doordeweeks soms ook amper, dat komt door mijn onregelmatige werk. Mark gaat 's ochtends om 6 uur de deur uit en komt er rond half 5 weer in. Als ik de slaapdienst heb (zoals vanmiddag) ga ik om 16.00 uur weg en kom morgen om 9 uur pas thuis. Dus zie ik Mark een hele dag niet. Het komt soms wel voor, dat we maar 1 avond per week samen zijn... Wat dat betreft zal ik blij zijn als ik weer regelmatig werk... :!:
Afbeelding

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 25 mar 2008 12:16

Poeh, ik ben wel verbaasd over sommige reacties eerlijk gezegd.
Ben echt nog wel verliefd hoor (gelukkig wel :P) al is het natuurlijk wel anders dan in het allereerste begin.
Maar heb gelukkig ook heerlijk mijn eigen dingen om mee bezig te zijn.
We msn'en wel eens overdag. Maar niet als we het druk hebben. Nu ben ik weer meer thuis, maar zeker toen ik stage liep was dat ook een stuk minder. Vaak zijn het 2 dingetjes per half uur ofzo. Meestal staat het gewoon aan. Maar ik kan het ook rustig 2 dagen vergeten, haha. Ik denk echt niet ieder uur: oeh, zo lang nog...
We zien elkaar natuurlijk ook niet iedere dag, misschien dat we daarom gewend zijn niet zo regelmatig iets van elkaar te horen? Sms'en doen we soms 's avonds ff voor het slapen. Soms als we onderweg zijn, er ineens iets bijzonders is, of vertraging hebben etc ;)
Als ik een dag bij hem thuis aan het werk ben, is er ook wel eens zoiets als: huh, ben je er alweer?!
Een paar keer per dag bellen, sms'en, bijpraten, constant aan hem denken? Nee zeg. We hebben het super samen en we genieten er echt van! Maar er is ook zoiets als werk en privé gescheiden houden.
Soms moeten we wel ff zorgen dat we wat tijd echt met z'n 2tjes hebben en niet alleen maar dingen met anderen erbij afspreken ;)
pobody's nerfect

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 25 mar 2008 16:51

x
Laatst gewijzigd door *|Scatie op 29 sep 2008 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 25 mar 2008 21:42

ha, ik kijk ook wel op van die relaties waarin met elke dag de hele dag door contact houdt. Wij zijn best veel bij elkaar en spreken elkaar ook regelmatig, maar er zijn ook dagen bij dat we helemaal geen contact met elkaar hebben (zoals vandaag :P) en dat is prima. Ik vind het al vervelend dat ik hem na 2 dagen mis :mrgreen:

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 26 mar 2008 10:34

Galateia schreef:
Flappie schreef:Ik zie het al helemaal voor me op; vier uur lang met een teiltje vol geschilde aardappelen op schoot turen voor het raam 8)

Ik zou juist op hem wachten, terwijl ik aardappels en teiltje al klaargezet heb voor hem, zodat hij meteen kan gaan beginnen met schillen 8)
dat heb je goed bekeken :mrgreen:

liefie schreef:dan maakt jou man wel lange dagen zeg wat doet hij eigenlijk voor werk dan?
Mijn man en ik houden giga veel van elkaar maar zijn niet hele dagen verliefd. maar is wel heerlijk om dat zo nu en dan vlinders te voelen vliegen!
wij bellen af en toe een keer overdag en heel af en toe een smsje altijd leuk. Ben ook heel blij als mijn man weer thuis zo maar ik zit niet voor raam te wachten :mrgreen:
nee ik zit ook niet voor het raam te wachten hoor, behalve als hij te laat is :mrgreen:
Ik ben af en toe nog wel verliefd (als ie ligt te slapen :mrgreen: ) of dan zit hij op de bank en dan kijk ik naar hem en denk ik: "Ja, dit is mijn man. Wauw! :mrgreen: " soms is het wel vet lekker om weer eventjes verliefd te zijn, maar het houden van zit echt veel dieper (weet niet meer wie het zei in dit topic) en dan ben ik echt blij dat ik heel veel van hem houd en dat we saampjes gewoon tegen elkaar op de bank hangen. Ik denk dan: "Ja, het zit goed tussen ons. Yes!" 8)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 26 mar 2008 11:02

Hippieblijhoofd schreef:ha, ik kijk ook wel op van die relaties waarin met elke dag de hele dag door contact houdt. Wij zijn best veel bij elkaar en spreken elkaar ook regelmatig, maar er zijn ook dagen bij dat we helemaal geen contact met elkaar hebben (zoals vandaag :P) en dat is prima. Ik vind het al vervelend dat ik hem na 2 dagen mis :mrgreen:

Nou, ik mis mijn man al na 1 dag, hoor! En we hebben gewoon de hele dag door contact. Maar dat contact kan al bestaan uit een mailtje met vage inhoud, bijvoorbeeld:

ik: "flapdrol, peuter niet in je neus :wink: "
hij: "hey poepie, maar als de bullen goed zijn kan ik ze naar Harry schieten"

of wat liever van aard: "ik mis je" "kusje" "wat ben je aan het doen"
of praktisch: "zo man ik heb HONGER"

Beetje kletsen via de mail, heerlijk :mrgreen:

Als we weg moeten voor ons werk naar het buitenland of met een vriend(in) wegaan voor een paar dagen, dan mis ik hem ook gigantisch! Hij mij ook. Ik slaap dan slechter. Merk het aan alles. Ik vind het heerlijk :mrgreen:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Terug naar “Archief”