Haha, wij hebben altijd genoeg om over te praten. Want we zijn allebei enorm goede luisteraars (vooral hij, ongelooflijk). Wat we wel samen hebben is wandelen langs de Rijn en in het bos. Dat is denk ik het enige.
Maar daar hebben wij geen probleem mee.
Mensen zeggen altijd als ze een partner zoeken: zelfde humor, zelfde interesses.
Tja, wij zijn het voorbeeld dat dat niet hoeft.
Het leuke is, dat je de ander heel makkelijk kunt verwennen. Want als hij mij een ontbijtje op bed brengt, ben ik in de wolken, en heeft hij het idee dat hij echt iets speciaal voor mij heeft gedaan, want hij wil geen ontbijt op bed.
Als ik met hem meega naar Najib Amali ofzoiets, dan is hij dolblij dat ik meeben, maar hij weet dat ik het niet geweldig vind. Maar dat maakt helemaal niets uit.
We zijn het dan wel weer eens over ons huis, over de toekomst etc. Dat is dan wel weer handig.
Tja, waar praten we dan over? Op dit moment nog erg veel over hoe leuk we elkaar vinden

En we filosoferen nogal eens over de mensheid in het algemeen, en over mensen. Hoe die in elkaar zitten. Ja, nog een gedeelde interesse. Naja, een interesse die hij van mij heeft overgenomen.
Het kan dus lekker best

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...