Moderator: Moderafo's
MissF schreef:Brrr, ik heb van tevoren helemaal niks, maar in het vliegtuig vind ik het gewoon niet fijn. Ik snap zo'n apparaat niet, heb er geen controle over, weet niet wat het ding gaat doen. Dat is niks voor mij.
Maargoed, ik heb dan ook weer totaal niet de drang om de hele wereld te zien, dat scheelt
Marnix schreef:MissF schreef:Brrr, ik heb van tevoren helemaal niks, maar in het vliegtuig vind ik het gewoon niet fijn. Ik snap zo'n apparaat niet, heb er geen controle over, weet niet wat het ding gaat doen. Dat is niks voor mij.
Maargoed, ik heb dan ook weer totaal niet de drang om de hele wereld te zien, dat scheelt
Gewoon lekker relativeren. Als je in een auto zit en niet rijdt heb je net zo weinig controle over het voertuig. Er kan beter een piloot die een megauitgebreide opleiding heeft gehad een voertuig besturen dan iemand die met een paar lesdagen achter de rug auto mag rijden
Wat is er dan niet fijn aan? Als er iets mis gaat gaat het vaak goed mis.... maar de kans dat dat gebeurt is zoveel keer kleiner dan dat je in je auto, op je fiets of lopend op straat een dodelijk verkeersongeluk krijgt.
MissF schreef:Maar als het niet persé hoeft (en ik hóef ook helemaam niet persé ver weg op vakantie, liever helemaal niet), doe ik het niet
Gerdien B. schreef:Het duurt even, maar dan is het dan ook rond.
Wij gaan van de zomer 10 dagen naar Kroatië.
'k Ben erg benieuwd!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten