Moderator: Moderafo's
LauraC schreef:Mensen, even een vergelijkend warenonderzoekIk heb gemerkt bij de wekelijkse boodschappen dat ik meer en meer betaal voor dingen zoals brood, melk en groenten. Is dat bij jullie ook zo? Bijvoorbeeld, kon ik een jaar geleden nog voor onder 45 pond per week boodschappen doen, nu ben ik blij als ik onder de £60 blijf. Zijn de prijzen in Nederland ook zo gestegen?
Lalage schreef:rosalie: AH is niet goedkoop, tenzij je alleen maar euroshopper koopt. Maar dan moet je wel veel discipline hebben. Super de Boer is gewoon belachelijk duur... Dirk van den Broek is mijn favoriet, ook al stijgen de prijzen daar ook wel.
Flappie schreef:Hier in Engeland hebben we in de supermarkten 'reduced prices' met een gele sticker. Dat zijn producten die tegen de uiterste verkoopdatum aanzitten. Scheelt soms enorm, met kortingen van meer dan 50%. Ik vraag me nu af of ik dat in Nederland ook tegengekomen ben, hebben we dat ook? Bij de AH heb ik het nooit gezien, maar misschien winkelde ik altijd in de verkeerde supermarkt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten