Topictitel maar even aangepast...
Aan de hand van een opmerking in het gedeelte actueel open ik hier een nieuw topic. Even voor de duidelijkheid, het gaat niet om accenten in taal, ik besef me dat de titel wat verwarrend kan zijn.
1. Dat is geen onzin. Men heeft het idee, om tegelijk je 4e punt mee te nemen, alsof christelijk hetero's totaal geen last ergens van hebben. Dat is grote onzin. Je kunt bepaalde neigingen e.d. zeker wel onderdrukken, alhoewel ik de eerste zal zijn om te zeggen dat dit moeilijk is. Je kunt je geaardheid niet veranderen, maar je kunt wel accenten leggen.
2. Zie punt 1.
3. Sodom en Gomorra werden van de aardbodem weggedaan o.a. om die zonde.
4. Op de persoon spelen heeft geen zin, maar goed, zie punt 1.
Het gaat mij vooral om het woord accenten. Dat lijkt me een reusachtig eufemisme en iets wat alleen maar verzonnen kan worden door een vanille hetero (vanille is niet-kinky).
De tijd dat we delen van onze geaardheid wegdrukken is nu toch wel voorbij? Blijkbaar denkt niet iedereen er zo over. Maar goed, ik ben benieuwd wat die accenten dan precies zijn.
Volgens die denkwijze kun je dus ook bepaalde heteroseksuele neigingen onderdrukken. Ik ben benieuwd hoe dat werkt binnen een trouwe, liefdevolle, monogame relatie.