Moderator: Moderafo's
*Annette* schreef:jan10e schreef:Ik heb nu de fruittaart a la minute in de oven staan van Sonja Bakker..
Dus ben erg benieuwd hoe die morgen smaakt!!
en maar 100 kcal als je die taart in 10stukken snijdt.. altijd meegenomen tog?
Wat is het recept??
Heb vanmiddag ff snel een yoghurttaart gemaakt, stond nog kwarttaart mis, lag nog een cakebodem. I.p.v. kwark magere yoghurt gedaan. Morgen wat fruit erop en klaar.
Galateia schreef:Maar dan nog: de verhoudingen. Dat lijkt me ontzettend moeilijk! Daar zul je dan toch mee moeten experimenteren. Alhoewel het me wel lekkerder lijkt, als je eenmaal de juiste hoeveelheden te pakken hebt!
Jep dat vind ik ook zo moeilijk! Dat is om eerlijk te zijn de enigste reden waarom ik nooit zelf een recept probeer uit te vogelen, gewoon "bang" dat het niet lekker isGalateia schreef:Maar dan nog: de verhoudingen. Dat lijkt me ontzettend moeilijk! Daar zul je dan toch mee moeten experimenteren. Alhoewel het me wel lekkerder lijkt, als je eenmaal de juiste hoeveelheden te pakken hebt!
Tuinfluiter schreef:@Kwebbel
Heb jij daar ook al last van, ik vind het ook maar niks, stel je voor dat het niet te eten is.
Maar wat maakt dat eigenlijk uit denk ik dan weer, dan halen we gewoon een frietje ofzo
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 22 gasten