Moderator: Moderafo's
christien schreef:Ik heb eventueel nog wel een paar gedichtjes van Ina Sipkes - de Smit.
Ik heb in het verleden persoonlijk contact met haar gehad. Ze schreef en schrijft echt hele mooie gedichten. Volgens mij is er ook een boekje over liefde, en gedichtjes er van. Maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Daatje123 schreef:Ben benieuwd wat het gaat worden Lenny! Mijn kaarten zijn vrijdag verstuurd. Leuke reacties gehad over het algemeen. Sommige vinden hem te strak, maar veel horen we dat hij bij ons past. Ik vind hem zelf geweldig!
ik dacht dat ze al getrouwd was, maar ik was iets te enthousiast!Evelien schreef:kwebbel schreef:kunnen wij haar dan feliciteren?Evelien schreef:(daatje123 heeft het niet meer nodig)
de kaarten zijn de deur al uit.... vandaar... ze gaat binnenkort trouwen ja.
Galateia schreef:Wij hadden een mooi gedicht in het Engels op onze kaart! Ik zal het eens opzoeken, op en top romantisch!
Onze kaart was overigens briljant. We hadden echt een coole kaart, met van die voetstappen die dan samen komen. Vanuit 2 hoeken liepen dus 2 paar voetstappen naar elkaar toe. In het middan kwamen die dan samen, om als het ware samen verder te gaan...
En toen, precies toen we die besteld hadden, werd de kijkwijzer ingevoerd... met dat prachtige symbool voor seks: die voeten. Precies het midden van onze trouwkaart!
Ow hemel, wat hebben we een lol gehad! Nog steeds moet ik er om lachen
Jo'tje schreef:Galateia schreef:Wij hadden een mooi gedicht in het Engels op onze kaart! Ik zal het eens opzoeken, op en top romantisch!
Onze kaart was overigens briljant. We hadden echt een coole kaart, met van die voetstappen die dan samen komen. Vanuit 2 hoeken liepen dus 2 paar voetstappen naar elkaar toe. In het middan kwamen die dan samen, om als het ware samen verder te gaan...
En toen, precies toen we die besteld hadden, werd de kijkwijzer ingevoerd... met dat prachtige symbool voor seks: die voeten. Precies het midden van onze trouwkaart!
Ow hemel, wat hebben we een lol gehad! Nog steeds moet ik er om lachen
Geweldig!
kwebbel schreef:ik dacht dat ze al getrouwd was, maar ik was iets te enthousiast!Evelien schreef:kwebbel schreef:kunnen wij haar dan feliciteren?Evelien schreef:(daatje123 heeft het niet meer nodig)
de kaarten zijn de deur al uit.... vandaar... ze gaat binnenkort trouwen ja.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten