Gedicht trouwkaart

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 18 jan 2008 15:46

nee ik ben er nog niet uit... Die jij gaat doen vind ik ook de mooiste van alle gedichtjes die hier genoemd zijn! Ik vind het echt wel moeilijk... Ik ben nog op zoek naar een gedichten boekje over liefde van Ina Sipkes de Smidt (weet niet zeker of je die naam zo schrijft hoor ;) want haar gedichtjes zijn erg mooi, en ze heeft ook voor allerlei gelegenheden.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 25 feb 2008 20:10

Mooie kaart en mooi gedicht. :wink:

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 25 feb 2008 20:15

Ik heb eventueel nog wel een paar gedichtjes van Ina Sipkes - de Smit.
Ik heb in het verleden persoonlijk contact met haar gehad. Ze schreef en schrijft echt hele mooie gedichten. Volgens mij is er ook een boekje over liefde, en gedichtjes er van. Maar dat weet ik niet helemaal zeker.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 25 feb 2008 20:46

(daatje123 heeft het niet meer nodig) :wink:

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 26 feb 2008 10:24

christien schreef:Ik heb eventueel nog wel een paar gedichtjes van Ina Sipkes - de Smit.
Ik heb in het verleden persoonlijk contact met haar gehad. Ze schreef en schrijft echt hele mooie gedichten. Volgens mij is er ook een boekje over liefde, en gedichtjes er van. Maar dat weet ik niet helemaal zeker.

Ik ben wel benieuwd naar de gedichtjes die je hebt van Ina Sipkes - de Smit. Als het niet teveel moeite is zou je ze dan es door willen geven?
Ik ben echt al heeel lang op zoek naar een gedichten/spreuken boekje van haar over liefde, alle boekhandels afgeweest enzo, maar kan het toch echt niet vinden!

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 26 feb 2008 11:56

Ben benieuwd wat het gaat worden Lenny! Mijn kaarten zijn vrijdag verstuurd. Leuke reacties gehad over het algemeen. Sommige vinden hem te strak, maar veel horen we dat hij bij ons past :lol: . Ik vind hem zelf geweldig!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 26 feb 2008 12:24

Daatje123 schreef:Ben benieuwd wat het gaat worden Lenny! Mijn kaarten zijn vrijdag verstuurd. Leuke reacties gehad over het algemeen. Sommige vinden hem te strak, maar veel horen we dat hij bij ons past :lol: . Ik vind hem zelf geweldig!

geweldig dat zeiden wij (m'n zusje, ma en ik) ook al. Wij (nel en ik) waren gisteren in Kampen. :wink:

Echt heel mooi.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 07 mar 2008 18:44

Wij hadden een mooi gedicht in het Engels op onze kaart! Ik zal het eens opzoeken, op en top romantisch!

Onze kaart was overigens briljant. We hadden echt een coole kaart, met van die voetstappen die dan samen komen. Vanuit 2 hoeken liepen dus 2 paar voetstappen naar elkaar toe. In het middan kwamen die dan samen, om als het ware samen verder te gaan...

En toen, precies toen we die besteld hadden, werd de kijkwijzer ingevoerd... met dat prachtige symbool voor seks: die voeten. Precies het midden van onze trouwkaart!

Ow hemel, wat hebben we een lol gehad! Nog steeds moet ik er om lachen :mrgreen:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 07 mar 2008 19:10

Evelien schreef:(daatje123 heeft het niet meer nodig) :wink:
kunnen wij haar dan feliciteren? :D
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 07 mar 2008 19:35

kwebbel schreef:

de kaarten zijn de deur al uit.... vandaar... ze gaat binnenkort trouwen ja. :wink:

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 07 mar 2008 19:38

Evelien schreef:
kwebbel schreef:

de kaarten zijn de deur al uit.... vandaar... ze gaat binnenkort trouwen ja. :wink:
ik dacht dat ze al getrouwd was, maar ik was iets te enthousiast! :P
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 10 mar 2008 11:08

Galateia schreef:Wij hadden een mooi gedicht in het Engels op onze kaart! Ik zal het eens opzoeken, op en top romantisch!

Onze kaart was overigens briljant. We hadden echt een coole kaart, met van die voetstappen die dan samen komen. Vanuit 2 hoeken liepen dus 2 paar voetstappen naar elkaar toe. In het middan kwamen die dan samen, om als het ware samen verder te gaan...

En toen, precies toen we die besteld hadden, werd de kijkwijzer ingevoerd... met dat prachtige symbool voor seks: die voeten. Precies het midden van onze trouwkaart!

Ow hemel, wat hebben we een lol gehad! Nog steeds moet ik er om lachen :mrgreen:

:mrgreen: Geweldig!
pobody's nerfect

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 10 mar 2008 11:14

Jo'tje schreef:
Galateia schreef:Wij hadden een mooi gedicht in het Engels op onze kaart! Ik zal het eens opzoeken, op en top romantisch!

:mrgreen: Geweldig!
hysterisch-smile

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 10 mar 2008 11:21

kwebbel schreef:
Evelien schreef:
kwebbel schreef:

ik dacht dat ze al getrouwd was, maar ik was iets te enthousiast! :P

Nog even geduld.... 28 maart is de grote dag!!

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 12 mar 2008 12:04

Weet iemand hoe het lied: 'Hij maakt ons een, Hij brengt ons tesamen, wordt Zijn wil gedaan, dan bindt het ons saam', precies gaat? (we zingen t weleens op de jongerenavond in Doorn)

Terug naar “Archief”