Voorbehoedsmiddelen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 12 mar 2008 08:54

Prive? Voor je man? Dat snap ik even niet. :roll:

Mijn man is bij ons degene die de boodschappen doet enzo, dus het lijkt me handig als hij af en toe even controleert of er nog genoeg zijn...
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 12 mar 2008 08:57

prive??? dat snap ik ook niet echt.....

en waarom zou je niet spullen voor je man kopen? en waarom de man niet voor de vrouw?? waarom dan geen deo enzo halen... maar bijv wel het drinken wat alleen je man drinkt... of haal je dat dan ook niet voor hem??

T. Lindeman
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor T. Lindeman » 12 mar 2008 09:30

Galateia schreef:Pfff daar hebben wij gelukkig geen last van! Ik bel gerust op midden in de drogist om te informeren naar de condoomvoorraad. Doet hij ook. En mijn man zit er echt niet mij als hij tampons of maandverband moet kopen. Laatst kwam hij thuis met 5 dozen tampons, daar was hij speciaal voor naar een bepaalde drogist gegaan, want ze waren in de aanbieding. Lekker boeiend.

+1 voor de man van Galateia. 8)

.. en ja, waarom niet? Ik zou er volgens mij ook weinig moeite mee hebben.
Auf Wiedersehen!

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 12 mar 2008 10:14

Ik haal normaal gesproken altijd boodschappen maar als mn man een keertje gaat dan haalt hij gewoon alles wat er op mn briefje staat. En ik heb al eens eerder gezegd hier dat hij me gerust in een volle winkel op belt of ik nou super of superplus moest hebben.

Condooms kopen is ook niet mn favoriete klusje. TLindeman bracht me wel op een idee trouwens. Ow en ik kan ook nog zeggen dat het een cadeautje is 8)

Zo was ik eens bang dat ik zwanger was en een vriendin gestuurd voor een test. Ja, zegt ze, het is voor mn moeder :mrgreen: Maar das al 8 jaar geleden geloof ik.

Brengt me trouwens op een leuke anekdote van mn schoonmoeder. Haar schoonzus woonde toendertijd in een klein dorpje, was net getrouwd en dacht dat ze zwanger was. Maar als je daar een test haalde dan wist het halve dorp het meteen dus mn schoonmoeder er op af. Moet er natuurlijk voor de joke wel even bij zeggen dat zij 9 maanden zwanger was van mijn man :mrgreen: De verkoper stond echt heel raar te kijken...

T. Lindeman
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor T. Lindeman » 12 mar 2008 11:22

Tip voor de mensjes die het niet zien zitten om het aan de kassa te kopen. Bij veel pomp/metro/trein stations hangt er ook gewoon een automaat op de toilet. Niemand die het ziet. :wink:
Auf Wiedersehen!

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 12 mar 2008 11:25

T. Lindeman schreef:Tip voor de mensjes die het niet zien zitten om het aan de kassa te kopen. Bij veel pomp/metro/trein stations hangt er ook gewoon een automaat op de toilet. Niemand die het ziet. :wink:

Sjonge, dan maak je het jezelf wel erg moeilijk! Bovendien: als ik iemand in een toilet condooms zie kopen, dan denk ik meteen aan seks op de achterbank van een auto ofzo...
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 12 mar 2008 11:31

Galateia schreef:
T. Lindeman schreef:Tip voor de mensjes die het niet zien zitten om het aan de kassa te kopen. Bij veel pomp/metro/trein stations hangt er ook gewoon een automaat op de toilet. Niemand die het ziet. :wink:

Sjonge, dan maak je het jezelf wel erg moeilijk! Bovendien: als ik iemand in een toilet condooms zie kopen, dan denk ik meteen aan seks op de achterbank van een auto ofzo...

:D

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 12 mar 2008 12:12

Galateia schreef:Pfff daar hebben wij gelukkig geen last van! Ik bel gerust op midden in de drogist om te informeren naar de condoomvoorraad. Doet hij ook. En mijn man zit er echt niet mij als hij tampons of maandverband moet kopen. Laatst kwam hij thuis met 5 dozen tampons, daar was hij speciaal voor naar een bepaalde drogist gegaan, want ze waren in de aanbieding. Lekker boeiend.

Ghe..''Lieverd, zullen we eens een keer met ribbeltjes doen?'' :mrgreen:

Ik geloof ook niet dat ik er moeite mee zou hebben overigens.

T. Lindeman
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor T. Lindeman » 12 mar 2008 12:37

Galateia schreef:Sjonge, dan maak je het jezelf wel erg moeilijk! Bovendien: als ik iemand in een toilet condooms zie kopen, dan denk ik meteen aan seks op de achterbank van een auto ofzo...

Ja maar we zijn niet allemaal zo dirty-minded zoals jouw. 8) Het was ook een maar een tip. Zelf zou ik ze ook gewoon bij de drogist halen. Tenslotte is er niks mis met een achterbank dacht ik zo.
Auf Wiedersehen!

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 12 mar 2008 12:44

Whahaha! Sorry, om deze discussie moet ik best lachen.

Maar uh, ik zou er denk ik ook wel even moeite mee hebben om condooms te gaan halen. Ik ga denk ik GB op condoom jacht sturen als dat nodig is ooit 8)

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 12 mar 2008 13:57

ik prefereer toch gewoon de pil als anticonceptie. Ideaal! Niet nadenken over je cyclus, komt het je niet uit slik je hem gewoon even door, minder pukkels en stemmingswisselingen. Als je wil vrijen, hoef je in ieder geval niet na te denken over een zwangerschapsricico.....eigenlijk alleen maar voordelen!

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 12 mar 2008 14:00

Nog makkelijker is helemaal niks gebruiken :mrgreen:

André

Berichtdoor André » 12 mar 2008 14:10

jamillah schreef:Ow en ik kan ook nog zeggen dat het een cadeautje is 8)
Humor :schaterlach:
Misschien ken je het stukje van H.F. ook wel als de kassajuf de prijs even niet weet en er een collega bij haalt 'het is voor die meneer daar met die snor' (En iedere winkel bezoeker draait zich om en kijkt mij aan)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 12 mar 2008 14:14

kurtyo schreef:
AikonGirl schreef:Een ton? Sure. :)

Als je alles bij elkaar optelt, kom je toch echt een heel eind hoor.

Kleding, levensmiddelen, toiletspullen, extra gas, water en licht, schoolgeld, studiegeld, schoolboeken, en ga zo maar door... Stel dat je kind laat uit huis gaat, dan kost het je echt best veel.

Dat bedoel ik. Het is ook een gemiddelde. Niet iedereen heeft evenveel te besteden :)

sorry voor de late reactie overigens. Was het totaal vergeten :wink:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 12 mar 2008 14:14

André schreef:
jamillah schreef:Ow en ik kan ook nog zeggen dat het een cadeautje is 8)
Humor :schaterlach:
Misschien ken je het stukje van H.F. ook wel als de kassajuf de prijs even niet weet en er een collega bij haalt 'het is voor die meneer daar met die snor' (En iedere winkel bezoeker draait zich om en kijkt mij aan)
:mrgreen:

Terug naar “Archief”