Mijn man is bij ons degene die de boodschappen doet enzo, dus het lijkt me handig als hij af en toe even controleert of er nog genoeg zijn...
Moderator: Moderafo's
Galateia schreef:Pfff daar hebben wij gelukkig geen last van! Ik bel gerust op midden in de drogist om te informeren naar de condoomvoorraad. Doet hij ook. En mijn man zit er echt niet mij als hij tampons of maandverband moet kopen. Laatst kwam hij thuis met 5 dozen tampons, daar was hij speciaal voor naar een bepaalde drogist gegaan, want ze waren in de aanbieding. Lekker boeiend.
T. Lindeman schreef:Tip voor de mensjes die het niet zien zitten om het aan de kassa te kopen. Bij veel pomp/metro/trein stations hangt er ook gewoon een automaat op de toilet. Niemand die het ziet.
Galateia schreef:T. Lindeman schreef:Tip voor de mensjes die het niet zien zitten om het aan de kassa te kopen. Bij veel pomp/metro/trein stations hangt er ook gewoon een automaat op de toilet. Niemand die het ziet.
Sjonge, dan maak je het jezelf wel erg moeilijk! Bovendien: als ik iemand in een toilet condooms zie kopen, dan denk ik meteen aan seks op de achterbank van een auto ofzo...
Galateia schreef:Pfff daar hebben wij gelukkig geen last van! Ik bel gerust op midden in de drogist om te informeren naar de condoomvoorraad. Doet hij ook. En mijn man zit er echt niet mij als hij tampons of maandverband moet kopen. Laatst kwam hij thuis met 5 dozen tampons, daar was hij speciaal voor naar een bepaalde drogist gegaan, want ze waren in de aanbieding. Lekker boeiend.
Galateia schreef:Sjonge, dan maak je het jezelf wel erg moeilijk! Bovendien: als ik iemand in een toilet condooms zie kopen, dan denk ik meteen aan seks op de achterbank van een auto ofzo...
kurtyo schreef:AikonGirl schreef:Een ton? Sure.
Als je alles bij elkaar optelt, kom je toch echt een heel eind hoor.
Kleding, levensmiddelen, toiletspullen, extra gas, water en licht, schoolgeld, studiegeld, schoolboeken, en ga zo maar door... Stel dat je kind laat uit huis gaat, dan kost het je echt best veel.
André schreef:Humorjamillah schreef:Ow en ik kan ook nog zeggen dat het een cadeautje is![]()
![]()
Misschien ken je het stukje van H.F. ook wel als de kassajuf de prijs even niet weet en er een collega bij haalt 'het is voor die meneer daar met die snor' (En iedere winkel bezoeker draait zich om en kijkt mij aan)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten