Moderator: Moderafo's
Het gaat geloof ik nog over basisschool kids bij Annet, toch?Riska schreef:Het kind te laat laten komen en eventueel in samenspraak met juf of meester iets regelen.
De conciërge op de school waar ik als vrijwilligster werk, pakt laatkomers stevig aan en het is zó over. Vorige week kreeg een jongen een compliment van hem: keurig! Nooit meer te laat!
Dus laat het kind maar de consequentie zien, zeker als jijzelf ervoor zorgt dat ie op tijd z'n bed uitkomt...
André schreef:Het gaat geloof ik nog over basisschool kids bij Annet, toch?Riska schreef:Het kind te laat laten komen en eventueel in samenspraak met juf of meester iets regelen.
De conciërge op de school waar ik als vrijwilligster werk, pakt laatkomers stevig aan en het is zó over. Vorige week kreeg een jongen een compliment van hem: keurig! Nooit meer te laat!
Dus laat het kind maar de consequentie zien, zeker als jijzelf ervoor zorgt dat ie op tijd z'n bed uitkomt...
*Annet* schreef:rosalie83 schreef:Marie Popelin schreef:Van een plantenspuit zou ik geen gebruik maken, dat vind ik kinderachtig en vernederend voor een mens,
Eens!
vertel eens wat jullie dan zouden doen als je je kind met niets bereiken kunt? De tijd gaat door, het kind moet op tijd op school zijn oid....
Aragorn schreef:*Annet* schreef:rosalie83 schreef:Marie Popelin schreef:Van een plantenspuit zou ik geen gebruik maken, dat vind ik kinderachtig en vernederend voor een mens,
Eens!
vertel eens wat jullie dan zouden doen als je je kind met niets bereiken kunt? De tijd gaat door, het kind moet op tijd op school zijn oid....
En als je dan een straaltje water op ze spuit rennen ze opeens naar school? Of doel je hier eigenlijk op het onlangs door Bush gelegitimeerde waterboarding?
rosekapje schreef:ik heb het topic zo eens doorgelezen en sta er eigenlijk wel versteld van dat er ook daadwerkelijk mensen zijn die geloven dat met praten alles op te lossen is, nou dat werkt dus echt nog niet met een peuter hoor. Een tik helpt hier ook niet, dan krijg je een mep terug, maar een tik voor de billen vind Christiaan heel vernederend (terwijl hij er niks van voelt, want er zit nog een luier tussen) das trouwens de manier van mijn man, ik deel geen tikken uit. Bij mij moet hij even op de trap en mag hij erweer vanaf als hij mij een kusje heeft gegeven een kus vind ik een manier om te zeggen van sorry en je kan gelijk even lekker knuffelen en zo laten zien dat je van hem houd.
Race406 schreef:rosekapje schreef:ik heb het topic zo eens doorgelezen en sta er eigenlijk wel versteld van dat er ook daadwerkelijk mensen zijn die geloven dat met praten alles op te lossen is, nou dat werkt dus echt nog niet met een peuter hoor. Een tik helpt hier ook niet, dan krijg je een mep terug, maar een tik voor de billen vind Christiaan heel vernederend (terwijl hij er niks van voelt, want er zit nog een luier tussen) das trouwens de manier van mijn man, ik deel geen tikken uit. Bij mij moet hij even op de trap en mag hij erweer vanaf als hij mij een kusje heeft gegeven een kus vind ik een manier om te zeggen van sorry en je kan gelijk even lekker knuffelen en zo laten zien dat je van hem houd.
Nee Rosekapje, je mag alleen praten, en als dat niet helpt dan moet het kind zjn gang maar gaan...![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten