Heb een foto gehad en hij ziet er geweldig uit. Lekker bol ventje, totaal niet ondervoed ofzo. Gewoon fantastisch

Moderator: Moderafo's
*Annet* schreef:Hij komt uit Zuid Afrika en is nog maar 3 maanden oud.
Heb een foto gehad en hij ziet er geweldig uit. Lekker bol ventje, totaal niet ondervoed ofzo. Gewoon fantastisch
Lenny schreef:*Annet* schreef:Hij komt uit Zuid Afrika en is nog maar 3 maanden oud.
Je hebt het vast over E & E uit L.??! Kan bijna niet missen! is idd een super ventje, echt een schatje en nog lekker klein! A.s. maandag krijgen ze hem he...
Galateia schreef:Ik liet dit filmpje aan mijn vader zien:
http://youtube.com/watch?v=rp-Kx31pddc
Hij is nu aan het kwijlen. Hij wordt echt een coole opa
Galateia schreef:Lenny schreef:*Annet* schreef:Hij komt uit Zuid Afrika en is nog maar 3 maanden oud.
Je hebt het vast over E & E uit L.??! Kan bijna niet missen! is idd een super ventje, echt een schatje en nog lekker klein! A.s. maandag krijgen ze hem he...
Ontmoeten ze ook de biologische moeder? In Z.-A. heel gebruikelijk bij zulke jonge kinderen. Lijkt me supergaaf (en moeilijk): dan kun je in elk geval later je kind vertellen over haar en een foto laten zien. Dan weet het kind waar die neus vandaan komt, of die jukbeenderen...
Als er ook maar een mogelijkheid is dat ik de moeder mijn van kinderen kan ontmoeten later, dan zou ik dat ZO graag willen!!! Voor mezelf, maar meer nog voor mijn kind(eren)!!!
rosalie83 schreef:Thanks voor je update Galateia! Het gevoel wat je schetst over hoe men reageert én over het gezapigheidsgehalte herken ik een klein beetje alleen al in die extra voorlichting die wij nu hebben gehad. Daar zaten ook absoluut superdingen in, maar er was ook een gedeelte waarbij ik slaapneigingen kreeg
Lenny schreef:Dat stel in Zuid-Afrika krijgt hun zoontje zelfs overhandigt door zijn biologische moeder... Dat is echt wel heel erg bijzonder lijkt me. En emotioneel, zo'n moment. De moeder heeft het jongetje sinds zijn geboorte niet meer gezien!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten