Waar heb je vannacht over gedroomd?

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Flappie
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Flappie » 21 feb 2008 20:49

Dat ik over het strand in Kaapstad liep, volkomen zorgeloos en totaal relaxt! Wat een droom :)
God bless mommy and matchbox cars
God bless dad and thanks for the stars
God hears amen wherever we are
And I love you

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 04 mar 2008 08:37

Ik heb vannacht best wel bizar gedroomd.
Mijn moeder was overleden. Het ging allemaal door mij heen wat dit betekende: een nieuwe situatie.
En mijn vader, die had weer een nieuwe vriendin. Een jonge meid, vergeleken met hem. Hij is zelf 73 jaar. Zijn vriendin was denk ik ongeveer 30 jaar, kan ook 25 zijn. (Een concreet getal is niet genoemd in mijn droom, dus ik moet het hebben van een schatting vanuit het uiterlijk.) Ze had nog een gladde huid en geen grijs haar. Het was een knappe meid.
Ik vond het wel erg snel: mijn moeder was nog nauwelijks begraven, of hij had alweer een nieuwe vriendin! :?
Ik had er wel een beetje mijn twijfels bij of zij nou wel echt zijn type was. Ik vond haar toch wel een beetje een merkwaardige keuze, zo'n moderne modebewuste dame. Zou zij niet al te beïnvloed zijn door de tijdgeest, en hem ontrouw worden? :-k
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 04 mar 2008 09:53

Hier heeft er nog 1 bizar gedroomd.

Had echt mega knallende ruzie met mijn vader omdat ik een nieuw fototoestel had gekocht en hij vond het overbodig :?
Daarbij kwam mijn vriend er ook in voor maar wij konden steeds niet bij elkaar komen om elkaar een knuffel te geven wat ik zeer hinderlijk vond :wink:
Werd echt vroeg wakker door die ruzie en was echt blij dat ik in mijn eigen bedje lag :P
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

SimonT
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor SimonT » 04 mar 2008 09:55

als je bij je vriend had gelegen had je iig die knuffel kunnen geven 8)
Gelukkig met mijn vriendin(netje)!

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 04 mar 2008 10:08

SimonT schreef:als je bij je vriend had gelegen had je iig die knuffel kunnen geven 8)

Eh ja, maar bij elkaar liggen is in onze kringen iets voor als je getrouwd bent, als het goed is... :| :)
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

SimonT
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor SimonT » 04 mar 2008 10:10

mwa als je alleen maar ligt en slaapt is er ook in onze kringen niet zo veel aan de hand hoor heb ook al met een dame de nacht door gebracht in een tent, de enige opmerking die ik kreeg was dat ik ontzettend had liggen snurken maar ze me niet durfde aan te raken uit angst voor de reactie :D
Laatst gewijzigd door SimonT op 04 mar 2008 10:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Toetsenbord
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Toetsenbord » 04 mar 2008 10:14

SimonT schreef:mwa als je alleen maar ligt en slaapt is er ook in onze kringen niet zo veel aan de hand hoor heb ook al met een dame de nacht door gebracht in een tent, de enige opmerking die ik kreeg was dat ik ontzettend ahd liggen snurken maar ze me niet durfde aan te raken uit angst voor de reactie :D
[-X :wink:
Er is een groot verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen.

Het is de toon die de muziek maakt.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 04 mar 2008 11:15

Afschuwelijk veel nare dromen gehad. één weet ik nog, dat ik met mijn vriendin in de auto wilde stappen, en ik een stel jongens op brommers aan zag komen rijden, ik wilde snel mijn deur op slot doen, maar hij had de deur al open.
En voor ik het wist werd ik de auto uitgesleurd. Maar die jongen had niet op mij gerekend, en ik heb zijn arm op zijn rug gedraaid en keihard om hulp geschreeuwt :shock: Toen werd ik wakker, om iets daarna te beginnen aan de volgende nare droom
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Toetsenbord
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Toetsenbord » 04 mar 2008 11:26

MissF schreef:Afschuwelijk veel nare dromen gehad. één weet ik nog, dat ik met mijn vriendin in de auto wilde stappen, en ik een stel jongens op brommers aan zag komen rijden, ik wilde snel mijn deur op slot doen, maar hij had de deur al open.
En voor ik het wist werd ik de auto uitgesleurd. Maar die jongen had niet op mij gerekend, en ik heb zijn arm op zijn rug gedraaid en keihard om hulp geschreeuwt :shock: Toen werd ik wakker, om iets daarna te beginnen aan de volgende nare droom

Nou, deze had je in ieder geval mooi opgelost :mrgreen:

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 04 mar 2008 11:46

Wat ik vannacht heb gedroomd weet ik niet meer, maar gisternacht.... Er was bij ons ingebroken, en de meest bizarre dingen waren gejat. Het nachtkastje naast m'n bed, alle kleren uit de kast, de kachelpijp...

Michael
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Michael » 04 mar 2008 11:59

MissF schreef:Afschuwelijk veel nare dromen gehad.

Als je veel nare dromen hebt dan heb ik een tip, terug gaan en de droom herschrijven. Was een tip van mijn vader toen ik als kind veel nachtmerries had. Ik ben nooit opgehouden ermee en ik heb tegenwoordig nooit nachtmerries. Wel veel dromen die zich kunnen ontwikkelen tot nachtmerrie. Maar het gebeurt nooit omdat ik ze nu al bij reflex herschrijf.

Zoals een poos terug, een paar mannen gekleed in middeleeuws tenu probeerden me te pakken. Ze hadden me omsingeld. Ik liet ze dichterbij komen en sprong toen enkele tientallen meters omhoog en uit hun bereik.

Kijk dat is het leuke aan dromen herschrijven. Je hoeft je niet aan de "regeltjes" te houden. Alles mag. Die persoon met die ketting zaag en dat masker die steeds achter je aanrent? Die heeft gewoon heel hard een knuffel nodig ! Freddy Krueger? Die zoekt gewoon een goed gesprek en een beetje begrip.

Vannacht droomde ik dat ik langs mijn oude basisschool liep. Niet elke droom is spannend denk ik :)

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 04 mar 2008 12:16

Boekenlezer schreef:
SimonT schreef:als je bij je vriend had gelegen had je iig die knuffel kunnen geven 8)

Eh ja, maar bij elkaar liggen is in onze kringen iets voor als je getrouwd bent, als het goed is... :| :)

Ik leef niet volgens de regels van een ander maar volgens die van mijzelf.

En ja... ik heb regelmatig bij hem geslapen en anders dat ik 's ochtends toch even bij hem kroop. Intereseerd mij echt niet hoe anderen er over denken. Het gaat er om waar wij ons prettig bij voelen.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 04 mar 2008 12:35

Gerdien B. schreef:
Boekenlezer schreef:

En ja... ik heb regelmatig bij hem geslapen en anders dat ik 's ochtends toch even bij hem kroop. Intereseert mij echt niet hoe anderen er over denken. Het gaat er om waar wij ons prettig bij voelen.

Nou nou, wa's dat voor obstinate taal! :-s :lol:
Dat zou inhouden dat hij rustig vunzige boekjes doorbladert, want het maakt geen zak uit wat anderen - wie dat dan ook maar wezen mag - daarvan vinden, zolang jullie het in dat opzicht maar eens zijn. Of een scheet laten op bezoek. :lol:

Toetsenbord
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Toetsenbord » 04 mar 2008 12:49

Boekenlezer schreef:
Gerdien B. schreef:
Boekenlezer schreef:

En ja... ik heb regelmatig bij hem geslapen en anders dat ik 's ochtends toch even bij hem kroop. Intereseert mij echt niet hoe anderen er over denken. Het gaat er om waar wij ons prettig bij voelen.

Nou nou, wa's dat voor obstinate taal! :-s :lol:
Dat zou inhouden dat hij rustig vunzige boekjes doorbladert, want het maakt geen zak uit wat anderen - wie dat dan ook maar wezen mag - daarvan vinden, zolang jullie het in dat opzicht maar eens zijn. Of een scheet laten op bezoek. :lol:

Ik weet niet of dit een juiste vergelijking is... :oops:

SimonT
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor SimonT » 04 mar 2008 12:53

Gerdien B. schreef:
Boekenlezer schreef:

En ja... ik heb regelmatig bij hem geslapen en anders dat ik 's ochtends toch even bij hem kroop. Intereseerd mij echt niet hoe anderen er over denken. Het gaat er om waar wij ons prettig bij voelen.

Groot gelijk, daar moet je chter ook wel geschikt voor zijn omdat te kunnen. sommige stellen kunnen die mate van vrijheid niet aan en gaan te ver!

Terug naar “Slow Chat”