Moderators: johannes1, Moderafo's
SimonT schreef:als je bij je vriend had gelegen had je iig die knuffel kunnen geven
SimonT schreef:mwa als je alleen maar ligt en slaapt is er ook in onze kringen niet zo veel aan de hand hoor heb ook al met een dame de nacht door gebracht in een tent, de enige opmerking die ik kreeg was dat ik ontzettend ahd liggen snurken maar ze me niet durfde aan te raken uit angst voor de reactie
MissF schreef:Afschuwelijk veel nare dromen gehad. één weet ik nog, dat ik met mijn vriendin in de auto wilde stappen, en ik een stel jongens op brommers aan zag komen rijden, ik wilde snel mijn deur op slot doen, maar hij had de deur al open.
En voor ik het wist werd ik de auto uitgesleurd. Maar die jongen had niet op mij gerekend, en ik heb zijn arm op zijn rug gedraaid en keihard om hulp geschreeuwtToen werd ik wakker, om iets daarna te beginnen aan de volgende nare droom
MissF schreef:Afschuwelijk veel nare dromen gehad.
Boekenlezer schreef:SimonT schreef:als je bij je vriend had gelegen had je iig die knuffel kunnen geven
Eh ja, maar bij elkaar liggen is in onze kringen iets voor als je getrouwd bent, als het goed is...![]()
Gerdien B. schreef:Boekenlezer schreef:SimonT schreef:als je bij je vriend had gelegen had je iig die knuffel kunnen geven
Eh ja, maar bij elkaar liggen is in onze kringen iets voor als je getrouwd bent, als het goed is...![]()
Ik leef niet volgens de regels van een ander maar volgens die van mijzelf.
En ja... ik heb regelmatig bij hem geslapen en anders dat ik 's ochtends toch even bij hem kroop. Intereseert mij echt niet hoe anderen er over denken. Het gaat er om waar wij ons prettig bij voelen.
Boekenlezer schreef:Gerdien B. schreef:Boekenlezer schreef:SimonT schreef:als je bij je vriend had gelegen had je iig die knuffel kunnen geven
En ja... ik heb regelmatig bij hem geslapen en anders dat ik 's ochtends toch even bij hem kroop. Intereseert mij echt niet hoe anderen er over denken. Het gaat er om waar wij ons prettig bij voelen.
Nou nou, wa's dat voor obstinate taal!![]()
Dat zou inhouden dat hij rustig vunzige boekjes doorbladert, want het maakt geen zak uit wat anderen - wie dat dan ook maar wezen mag - daarvan vinden, zolang jullie het in dat opzicht maar eens zijn. Of een scheet laten op bezoek.
Gerdien B. schreef:Boekenlezer schreef:SimonT schreef:als je bij je vriend had gelegen had je iig die knuffel kunnen geven
En ja... ik heb regelmatig bij hem geslapen en anders dat ik 's ochtends toch even bij hem kroop. Intereseerd mij echt niet hoe anderen er over denken. Het gaat er om waar wij ons prettig bij voelen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten