Vind bloemen helemaal geweldig in huis. Iedere week of om de week komen hier verse snijbloemen in huis. Licht dr gewoon even aan hoelang ze staan. Scheelt natuurlijk ook of je van bloemen houd of niet, zelf ben ik helemaal dol op bloemen, tegen die tijd dat ik een eigen huisie, getrouwd o.i.d. heb/ben dan komen er regelmatig bloemen in huis. M'n moeder houd ook wel van bloemen, in het raamkozijn staan een aantal planten, zijn ze wat minder mooi, of zijn ze dood dan komt dr wat nieuws. Af en toe een bos bloemen op tafel en klaar. Maarre ik zal later heel wat centjes uitgeven aan bloemen. Zomers ook..... buiten al die gekleurde bloemen

.
Vandaag m'n eigen slaapkamer maar eens een schoonmaakbeurt gegeven.
Ik zou wel een vast schema maken voor schoonmaken. En als iets nodig is dan gewoon ook op dat moment. Maar begin van de week ff uitgebreid de keuken, kamer, badkamer, toilet etc. De overige dagen zorgen dat het netjes, schoon en opgeruimd is. Ff zuigen, toilet schoonmaken etc. M'n moeder doet ook dan dit, en dan dat. Geen vast ritme zegma. Daar kan ik totaal niet tegen.
Zelf heb ik niet echt een vaste volgorde van schoonmaken. Meestal wel van boven naar beneden, en van links naar rechts, een rondje maak ik eigenlijks altijd. Maar niet van eerst dit en dan pas dat.
Wat de toekomst brengen moge........