Als iedereen zomaar met zijn natte zweetsokken over mijn vloer loopt, dan kan die vloer over een jaar vervangen worden. En er zit een vloer in van tientallen jaren oud, en die schijnt heeeeeeeel duur geweest te zijn en de kenners zeggen dat het gek is als je die er ooit uithaalt. Blablabla, zal best, maar het nadeel is wel dat hij niet zo goed tegen nattigheid kan. En ik vind hem eigenlijk wel erg mooi, dus ik heb dan liever nog zandschoenen erover heen.
En ik hou dus totaal niet van overal slingerende folders, kranten etc. Volgens mij is het bij ons nooit langer dan een paar uur een beetje rommelig, dan is het wel weer opgeruimd. Als ik het niet doe, doet mijn man het wel. Ik geniet het meest als onze woonkamer netjes is, en alles perfect is zeg maar. En idd, soms is het meer een toonzaal, maar daar geniet ik dan weer meer van dan rommeltjes. Ik hoef eigenlijk al geen eens plantjes, want die zijn groen, en we hebben alleen donkerbruin, wit en blauw in huis
Het is maar wat je het leukst vindt.
En ik heb hard gewerkt en straks club geven, dus vind dat ik niks in huis hoef te doen. Komt morgen wel. Daar ben ik wel elke dag blij om, dat ik me niet verplicht voel elke dag iets in mn huishouden te doen. Hmm...ben makkelijker dan ik dacht

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...