- Toscane
- of een gebied met water, bergen én cultuur in de buurt..
Keuze te over dus

Moderator: Moderafo's
Jo'tje schreef:Wij gaan dit weekend kiezen & boeken.. Het kan worden:
- Toscane
- of een gebied met water, bergen én cultuur in de buurt..
Keuze te over dus
Jo'tje schreef:I know, I know, ben er al wel eens geweest.
Maar qua budget is een camping aan de ossiachersee in Oostenrijk wel wat aantrekkelijker. Bovendien houd ik niet zo van steden middenin de zomer. Ik ga eigenlijk liever een keer in het voorjaar naar Toscane
Jo'tje schreef:Thanks, ja inderdaad, ik zou dan tussen Rome en Napels in willen zitten ofzo.
Wel vrij zuidelijk, magoed.. of twee campings meepikken ofzo.
Ben dus wel een keer een dag in de zomer in Rome geweest... niet doenVeel te warm en veeeeel te druk!
Galateia schreef:Jo'tje schreef:Thanks, ja inderdaad, ik zou dan tussen Rome en Napels in willen zitten ofzo.
Wel vrij zuidelijk, magoed.. of twee campings meepikken ofzo.
Ben dus wel een keer een dag in de zomer in Rome geweest... niet doenVeel te warm en veeeeel te druk!
Als je dan toch in de buurt bent: ga dan eens - al is het maar 1 dagje - naar de Amalfitaanse kust (net ten zuiden van Napels, even de bergen over). Je weet niet wat je ziet... ga zwemmen in een van de vele kleine baaitjes... droom droom het was toch 1 van de mooiste plekjes waar ik ooit ben geweest!
En Rome is in de zomer juist wel leuk! Ben er een weekje geweest eind juli/begin augustus... vond het leuker dan in mei. Voor mijn werk ga ik elk jaar in mei, die ene keer in de zomer vond ik toch leuker. De hitte heeft wel iets. Het past bij de stad. En er zijn zoveel mooie rustige plekjes waar je naar toe kunt gaan op het heetst van de dag! En dan de avonden... alles leeft op straat, je eet tussen de scooters op de stoep... je beleeft het echte Rome... zucht.
Ok, je moet dan wel tegen hitte kunnen... en dat is per persoon verschillend natuurlijk!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten