De refowebkids [deel 4]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 23 feb 2008 09:42

Mijn tweede zoon is ook zo'n ridder en soldatenventje. Af en toe word ik er nie goed van. Maar een ieder zijn ding! We hebben hem een keer een ridderkasteel voor zijn verjaardag gegeven maar daar speelt ie bijna nooit mee. Snap je dan ook niet :?

Caroline haar overbeet heeft een flinke klap gehad, ziet er raar uit daar. Maar uit ervaring weet ik dat het wel vrij snel weg zal trekken.

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 23 feb 2008 13:37

Ik kan ongeveer wel uitrekenen, wat nu iets te groot is past ze vant voorjaar wel goed. Enne ik heb nu zelfs 1 jurkje maatje 98 gekocht, kan ze nml in het voorjaar, zomer én winter dragen, zit van alles bij en tis een donkere kleur! Eerst zonder broekje, later met broekje en truitje. Ze past het van de zomer al, maar dan zal het nog wat groot zijn. Al viel het wel klein hoor, eerder 92!

Ben wel van plan om alles wat nog mooi is door te schuiven als we nog een dochter krijgen, maar is het een jongen, dan zal ik de dure dingen op marktplaats zetten, koop ik tegen de tijd dat we misschien nog een meisje krijgen wel weer wat nieuws hoor!

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 23 feb 2008 13:48

Ik vind het altijd best wel een gedoe, voordat je alle kleren weer in orde heb. Passen, doorschuiven, de rest opruimen op zolder. Ik kijk wel vast een beetje rond, maar ga nog niet echt winkelen. Dat vind ik een beetje vroeg. Ik heb wel online bij H&M besteld, een jurk van vorig jaar voor de helft van het geld!

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 23 feb 2008 18:44

Vandaag een zomerjasje voor Timon gekocht: E1,- :mrgreen:

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 23 feb 2008 19:43

Wij hebben ook wel dingen doorgeschoven naar nichtjes. Zijn oudsten van nichten, verder vroeger ook wel kleren van mijn zus gekregen en nu is ook nog wel eens iets wat zij dan niet meer hoeft, hoppa naar ons.
Leef je droom.

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 23 feb 2008 20:39

Ik heb net van een tante allemaal kleertjes gehad die haar zoontje vorig jaar zomer aan had. En precies de maten die Thomas dan heeft! Echt leuk, van Hilfiger en Name-it.

@ *Annet*, Wat zielig voor Caroline zeg... :(

@ Jamillah, de enige manier om te zorgen dat ze er niet weer op valt is een helm op doen. :mrgreen:
Maar ff serieus, hoop idd dat het weer gauw dicht groeit. Heeft ze geen last van hoofdpijn?
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 23 feb 2008 21:00

ik heb zo boel kleertjes maatje 62 68 dat ik ws pas vant winter wat aan kleertjes hoef aan te schaffen! of ze moet van de bv zoooooo snel groeien dat ze er eerder uit is! ze zit nu nog in maatje 50... dus jah!

tis moeilijk hoor!! hier me buurmeisje van 6 maanden heeft 74, me andere buurmeisje van bijna 2 heeft ook 74..

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 23 feb 2008 21:54

Hee bloempie, volgens mij ken ik jouw tante!

En met caroline gaat het wel weer. Alleen tanden poetsen moet nog heel voorzichtig want dan gaat het zo weer bloeden.

Die kleren uitzoekerij vind ik ook altijd zo'n klus dat ik weleens denk: aan het eind van het seizoen, volgend seizoen gewoon alles nieuw, lekker makkelijk. Maar ja, wij zijn maar 1 verdiener en 4 kids. Op het werk van mijn man vragen ze geregeld hoe wij dat toch doen...........

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 24 feb 2008 14:31

*Annet* schreef:Die kleren uitzoekerij vind ik ook altijd zo'n klus dat ik weleens denk: aan het eind van het seizoen, volgend seizoen gewoon alles nieuw, lekker makkelijk. Maar ja, wij zijn maar 1 verdiener en 4 kids. Op het werk van mijn man vragen ze geregeld hoe wij dat toch doen...........
haha dat heeft mijn tante precies, zij vragen hun ook af hoe ze het toch doen met 1 salaris en 4 kinderen.. tsja goed sparen en prioriteiten stellen denk ik zo.. het is net waar je je geld aan uit wil en kan geven! Wij hadden 11 maanden verkering, toen hadden we een huis, nieuwe spullen (inrichting) en een andere auto gekocht. Jaloerse blikken van: "HOE KAN DAT????" maar ach ja... wij zijn gewoon slim 8)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 24 feb 2008 14:56

Schrikken zeg, Jamillah.

Ik ben hier ook al wel aan het kopen geweest voor Christiaan, sowieso werden de truien 86 te krap dus ik moest ook alles met lange mouwen nieuw, hangt allemaal al in de kast, maar probeer het nog tot de pasen te rekken en dan op de nieuwe kleertjes over te gaan, ik had maar 2 broeken voor hem nodig, de meeste past hij nog wel dus daar heb ik wat bijgezocht. ook al een nieuwe jas gekocht en een paar shirtjes met korte mouw, korte broeken en shorts van vorig jaar passen ook nog wel denk ik en ook krijgt hij twee driekwartbroeken die Simon heeft gekregen in maat 92. Die laat ik dus echt niet zo lang in de kast liggen voor Simon, hij draagt nu nog maar maat 62 en is alweer 7 maanden geweest en heeft sinds gisteren zijn eerste tandje :yahoooo:
Simon heeft vanochtend bij de oppas van de kerk een of ander iets op zijn gezichtje gekregen een ander kindje hing boven de box en smeet er wat in (en hem kennende ging het denk ik neit echt per ongeluk) resulteerde in een dikke neus en een bloedneus (uit beide neusgaten)
Simon heeft niet echt dingetjes nodig en ik schuif ook wel dingen door, alhoewel hij nu nog zoveel aan kan wat hij gekregen heeft dus das nog niet nodig.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 24 feb 2008 21:03

*Annet* schreef:Hee bloempie, volgens mij ken ik jouw tante!

Ja, die ken je, daar hebben we in het verleden wel eens over gepb't met elkaar. :mrgreen: 8)
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 25 feb 2008 19:24

Timon is verkouden... :cry: :(

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 25 feb 2008 21:51

Dat zal nog wel vaker gebeuren haai, maar de eerste keer is echt wel zielig bij zo`n klein manneke.

Bloempie hoeveel tandjes heeft Thomas al, omdat Danique en Thomas nogal gelijk opgaan :mrgreen:

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 26 feb 2008 10:41

Haai schreef:Timon is verkouden... :cry: :(

Ilona ook al een paar dagen...

Vannacht heeft ze heerlijk van 22:00 tot 04:30 geslapen..!
Hopelijk houdt ze dat ff vol, want ik heb de slaap ook hard nodig.

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 26 feb 2008 11:19

liefje schreef:Dat zal nog wel vaker gebeuren haai, maar de eerste keer is echt wel zielig bij zo`n klein manneke.

Thomas is nog maar één keer verkouden geweest en dat was met drie dagen weer over. Maar ik heb weleens gelezen dat baby's gemiddeld 13 keer per jaar verkouden zijn.

Bloempie hoeveel tandjes heeft Thomas al, omdat Danique en Thomas nogal gelijk opgaan :mrgreen:

Ik kan het eerste tandje nu voelen, dus die zal binnenkort wel doorbreken. De tweede komt er al achteraan, maar die kan ik nog niet voelen.
Bij Danique voel je nu zeker ook het eerste tandje? :mrgreen:
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Terug naar “Archief”