Caroline haar overbeet heeft een flinke klap gehad, ziet er raar uit daar. Maar uit ervaring weet ik dat het wel vrij snel weg zal trekken.
Moderator: Moderafo's
haha dat heeft mijn tante precies, zij vragen hun ook af hoe ze het toch doen met 1 salaris en 4 kinderen.. tsja goed sparen en prioriteiten stellen denk ik zo.. het is net waar je je geld aan uit wil en kan geven! Wij hadden 11 maanden verkering, toen hadden we een huis, nieuwe spullen (inrichting) en een andere auto gekocht. Jaloerse blikken van: "HOE KAN DAT????" maar ach ja... wij zijn gewoon slim*Annet* schreef:Die kleren uitzoekerij vind ik ook altijd zo'n klus dat ik weleens denk: aan het eind van het seizoen, volgend seizoen gewoon alles nieuw, lekker makkelijk. Maar ja, wij zijn maar 1 verdiener en 4 kids. Op het werk van mijn man vragen ze geregeld hoe wij dat toch doen...........
liefje schreef:Dat zal nog wel vaker gebeuren haai, maar de eerste keer is echt wel zielig bij zo`n klein manneke.
Bloempie hoeveel tandjes heeft Thomas al, omdat Danique en Thomas nogal gelijk opgaan![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 74 gasten