Verder vind ik het een heel fijn idee dat het maar de helft heeft aan hormonen ivm de pil, en ze komen ook nog eens gelijk op de goede plaats terecht

Moderator: Moderafo's

Daarom moest ik na bijna een jaar helaas overstappen op de pil
 Daarom moest ik na bijna een jaar helaas overstappen op de pil  En toen kreeg ik last van ochtendmisselijkheid in het begin. Dus dat laat wel zien dat je met nuvaring minder hormonen binnen krijgt. Dat kan doordat je constant hormonen toegediend krijgt en je hoeft niet extra veel te nemen om na 24 uur nog op een bepaald niveau te zitten (snap je?)
 En toen kreeg ik last van ochtendmisselijkheid in het begin. Dus dat laat wel zien dat je met nuvaring minder hormonen binnen krijgt. Dat kan doordat je constant hormonen toegediend krijgt en je hoeft niet extra veel te nemen om na 24 uur nog op een bepaald niveau te zitten (snap je?) . Hij vond die ring niets voor mij. Ben zo onregelmatig ongesteld. Hij zei: je kunt beter een lichte pil gebruiken, dan komt ook je regelmaat terug. Over 3 maanden maar weer es langs gaan.
 . Hij vond die ring niets voor mij. Ben zo onregelmatig ongesteld. Hij zei: je kunt beter een lichte pil gebruiken, dan komt ook je regelmaat terug. Over 3 maanden maar weer es langs gaan. 

de huisarts waarschuwde al in het begin dat ik wat aan zou kunnen komen, maar dat heb ik een beetje weggewuifd maar het is toch best wel heftig.. vooral op m'n benen!
 de huisarts waarschuwde al in het begin dat ik wat aan zou kunnen komen, maar dat heb ik een beetje weggewuifd maar het is toch best wel heftig.. vooral op m'n benen! 

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten