Moderator: Moderafo's
jamillah schreef:Heel eerlijk, geven jou verhalen mij een heel ander beeld van adoptie dan ik tot nu toe had.
Ik zag om me heen wel dat kindjes werden geadopteerd, roze wolken toch wel en vooral veel geluk.
Maar eigenlijk brengt het ook zoveel verdriet mee lijkt me om het lot van al die andere kinderen waar je niets voor kunt doen
ajl schreef:Wat erg dat er nog zoveel kinderen aan hun lot worden overgelaten.
ajl schreef:Maar wel supergoed dat jullie je er zo voor in willen/kunnen zetten. Ik heb daar best wel bewondering voor!!!
Galateia schreef:Allemaal bedankt voor de lieve reacties! Ik ben nu echt door de kamer aan het dansen en zingen... gewoon omdat ik zoveel houd van die prachtige kindjes die we dalijk zullen hebben...
God is gewoon goed. Het zal nog jaren duren, maar Hij gaat ons iets moois geven...
parkiet schreef:Galateia schreef:Allemaal bedankt voor de lieve reacties! Ik ben nu echt door de kamer aan het dansen en zingen... gewoon omdat ik zoveel houd van die prachtige kindjes die we dalijk zullen hebben...
God is gewoon goed. Het zal nog jaren duren, maar Hij gaat ons iets moois geven...
Ben er even stil van... Galateia, zo gaaf dat jullie hiervoor gaan.
Veel sterkte met het doorlopen van het hele proces en het wachten... En daarna: veel geluk en plezier en succes en en en... Nou ja, gewoon zo mooi vind ik dit...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten