Moderator: Moderafo's
liefie schreef:oja bed opmaken doet mijn man ook want ik krijg het dekbed overtrek er echt niet in alleen 2.20/2.40lange mannen zijn echt makkelijk
paprikameisje2 schreef:liefie schreef:oja bed opmaken doet mijn man ook want ik krijg het dekbed overtrek er echt niet in alleen 2.20/2.40lange mannen zijn echt makkelijk
k ehb er geen problemen mee!! we hebben een dikke wollen.. k schud em dr zo in! gewoon ff handigheid in krijgen!
Tijn schreef:lammetje schreef:hier helpt vlieger ook wel mee hoor! een keertje stofzuigen of dweilen, maar dweilen doe ik liever zelf![]()
Met het bed verschonen helpt hij ook als hij thuis is, is net zo handig en de was opvouwen kandie ook prima na wat op en aanmerkingen van mij hoe de handdoeken opgevouwen moeten worden(het mooie randje moet natuurlijk wel aan de voorkant
)
Dat klinkt heel bekend, stofzuigen, bed verschonen zijn ook taken die ik op me neem. Verder doe ik ook de vaat normaal gesproken. Maar nu Yvonne pfeiffer heeft mag ik alles alleen doen...
Galateia schreef:Als ik een keer boodschappen moet doen (omdat mijn man het niet op tijd redt!) dan mailt hij een boodschappenlijstje, inclusief routebeschrijving voor IN de supermarkt.
En als ik dan in de supermarkt bij de slager ofzo sta, dan lees ik netjes mijn briefje voor. Ze weten al dat ik dat briefje meeneem van mijn man, dus ze vragen nooit 'wat wilt u hebben?' maar: 'wat wil je man vandaag hebben?'
ajl schreef:Als ik zo eens lees dat de meesten van jullie het hele huis elke week schoonmaken...dan schaam ik mij lichtelijk. ik ben allang blij dat ik elke 2 weken het huis doorkom en de was weg heb.
We zijn nu ook hard op zoek naar een huishoudelijke hulp...dat lijkt mij echt ideaal.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 328 gasten