Ik probeer in elk geval 1 keer per week met een natte doek te stoffen. Verder stof ik met het borstelmondje op de stofzuiger, dan is het in elk geval voor het oog netjes...
Dweilen doe ik 1 keer per week. De strijk spaar ik op tot het bijna vanzelf de kamer uitloopt...

(qua hoeveelheid dan he...)
Ik draai ongeveer wel elke dag een was, probeer wit en kleur af te wisselen, hoewel nu beide wasmanden een flinke kop bezitten. Maar goed, heb nu dan ook nachtdienst, en mijn echtgenoot heeft er niet altijd erg in.
Het bed verschoon ik elke week, alleen vaker als ik nachtdiesnt heb, dan doe ik het als ik de nacht in ga en als ik de laatste gehad heb, ook al zijn het er maar drie. Ik vind het altijd weer lekker fris om dan weer in een schoon bed te stappen als er een paar dagen zo lang in gelegen is (mijn man `s nachts en ik de hele dag)
De koelkast heb ik voor de kerstdagen nog gedaan, dus die kan er nog wel ff tegen. De vriezer is pas stuk geweest en dus toen ontdooid, heb hem gelijk gepoetst, dus daar hoef ik voorlopig ook niet meer naar te kijken.
Het toilet moet bijna dagelijks is mijn erbvaring met een man in huis...

Wat zijn jullie ervaringen daar mee?
De badkamer probeer ik ook elke week te doen