rafaell schreef:Jaël gaat zeker nooit gezellig zuipen en rookt niet?
sommigen doen dat uiteraard niet nee!
Moderator: Moderafo's
pol schreef:wij hebben sinds windows xp geen excel meer, of althans ik kan het niet vinden. Heel erg balen!
André schreef:1300,= is meer dan het min. loon, so far so good.*|Scatie schreef:Lalage schreef:Ik neem toch aan dat een kraamverzorgster wel een inkomen heeft, Scatie zei eerder dat ze van 1300 euro moeten rondkomen en dat dat het inkomen van haar man is. Daarom begreep ik haar niet.
Oke even ter verduidelijking, wij hebben nu een inkomen van ong. 1600 samen. En als m'n man ander werk heeft, dat hij dan 1300e verdiend. Dus dat we dan een ruimer inkomen hebben en ik kan stoppen met m'n schoonmaakwerk.
Dus bij jullie leven 'bijstands' moeders in een doos?lammetje schreef:André schreef:1300,= is meer dan het min. loon, so far so good.*|Scatie schreef:Lalage schreef:Ik neem toch aan dat een kraamverzorgster wel een inkomen heeft, Scatie zei eerder dat ze van 1300 euro moeten rondkomen en dat dat het inkomen van haar man is. Daarom begreep ik haar niet.
Oke even ter verduidelijking, wij hebben nu een inkomen van ong. 1600 samen. En als m'n man ander werk heeft, dat hij dan 1300e verdiend. Dus dat we dan een ruimer inkomen hebben en ik kan stoppen met m'n schoonmaakwerk.
Maar het min loon is ook niet echt om over naar huis te schrijven. Als je beiden het min loon binnen brengt kun je hier in de omgeving nooit een huis kopen. En huren is vaak ook geen optie omdat je meer dan 3 jaar ingeschreven moet staan en niet iedereen zich op zn 18de inschrijft voor een woning.
Sparen is idd wat lastig, maar misschien kun je ook zonder auto/krant/etc.lammetje schreef:en ik blijf erbij dat je met het min loon echt wel je best moet doen om én rond te komen én te sparen!! Want sparen voor onvoorziene kosten met een koophuis heb je echt wel nodig...
ajl schreef:Ik begrijp eigenlijk niet waarom iedereen een huis zou moeten kopen. Als je te weinig geld hiervoor hebt, zal je toch moeten huren. En als dat betekent dat je nog niet kunt trouwen...so be it. Je zult dan je eisenpakket qua wonen wat bij moeten stellen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten