Optimatus schreef:Ilias schreef:"Als er in een islamitisch land afgodendom word gepraktiseerd ( openbaar ) dan moet dat bestreden worden door bijvoorbeeld een graf te vernietigen.
Redenerend in die trant mogen in een christelijk land eveneens bouwsels waarin afgodendom bedreven wordt, worden vernietigd. Ik zie de brandende moskees al voor me.
Dit is allang geen christelijk land meer volgens de menig hollander. Maar dat maakt mij niet uit, in een Islamitisch land moeten kerken en synagoge's worden beschermd die zich aan de regels houden, ook al weten wij dat er afgod praktijken daar gehouden worden, zolang dat maar niet openbaar gebeurt en de normale mens gaat beinvloeden.
Dat palestijnen een moskee naast een graftombe bouwen is niks mis mee, beter ernaast dan erop zeg ik maar. en de Kaa'ba is gewoon een vierkant huisje die door onze vader Adam ( vrede zij met hem ) is gebouwd. Een mensenleven is meer waard dan de Kaaba, laat dat duidelijk zijn... Wij zijn niet materialistisch in haar letterlijkste zin.
Flappie zoals ik zei.. een graf is vaak een bron van afgod.. Nog steeds in moslim landen worden grafen van heiligen aanbeden, van marokko tot aan indonesie gebeurt dat.. Dit gaat tegen de eenheid van Allaah in.
Zo zijn er vele tombes van de metgezellen van onze profeet ( *censuur*) vernietigd omdat er afgodenarij daar werd geleegt, zo mogen wij ook geen graf boven het grond maken, een graf een lichaam behoort te rotten onder de grond. De profeet Jozef ( vrede zij met hem ) leefde in egypte, en niet in Palestina, men beweerd dat zijn graf is meegenomen, is dit ook te bewijzen? Is het werkelijk de profeet Jozef die daar ligt begraven? ( Vrede en zegeningen zij met deze grote voorbeeld van een profeet ).