Heb vandaag voor het eerst gesport. Hééééérlijk!!

Moderator: Moderafo's
Snoep is soms lastig, dan neem ik er een paar en dan weer naar de fruit voorraad in de koelkast.Funlover schreef:Goed bezig Andre en Bloempie en ook Essie weer enorm goed bezig....
Lukt het verder beetje? Of hebben jullie nog moeite om een bepaald iets te laten staan?
Eerst maar eens de - 10 halen is mijn idee.Tot hoever gaan jullie?
André schreef:Snoep is soms lastig, dan neem ik er een paar en dan weer naar de fruit voorraad in de koelkast.![]()
Suikervrij snoep ook nog weer een suikervrij idee, thxx. Zal m'n moeder even vragen die weet daar alles van.Funlover schreef:André schreef:Snoep is soms lastig, dan neem ik er een paar en dan weer naar de fruit voorraad in de koelkast.![]()
Probeer dan suikervrije dropjes te eten of ander suikervrij snoep, dat scheelt al.
En die kleine lakerolletjes zijn ook ideaal....! Geeft niets als je er daar een stuk of 10 van eet bijv.
Maar fruit is ook lekker
André schreef:Suikervrij snoep ook nog weer een suikervrij idee, thxx. Zal m'n moeder even vragen die weet daar alles van.Funlover schreef:André schreef:Snoep is soms lastig, dan neem ik er een paar en dan weer naar de fruit voorraad in de koelkast.![]()
Probeer dan suikervrije dropjes te eten of ander suikervrij snoep, dat scheelt al.
En die kleine lakerolletjes zijn ook ideaal....! Geeft niets als je er daar een stuk of 10 van eet bijv.
Maar fruit is ook lekker(Maar dan om een andere reden)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten