hollandse_kees schreef:lieve gerdien,
Het is denk ik niet zo zeer de manier waarop het wordt gezegd, het is meer de manier waarop jij het aanneemt! Ik zou jou of een ander namelijk nooit, maar dan ook nooit met opzet willen beledigen, of ook maar dom noemen... voor mij ben jij net zo veel mens als ik dat ben... Het is alleen binnen een discussie zo, dat je dingen niet persoonlijk moet vatten, maar gewoon doorheen kijken om te zien wat iemand nou wil zeggen...
Bedoel als ik dit niet zou doen, dan zou ik nu jankend op me bed liggen, van al die beledigingen die jegens mij zijn gedaan op dit forum!!!
groetjes
Welke beledidingen zijn jegens jou gedaan dan op dit forum? Ik heb nog geen enkele belediging richting jou kunnen ontdekken.
hollandse kees schreef:haha... Mag ik heel even lachen!!??
Zoals bekend, had de profeet mohammed(*censuur*) helemaal geen kennis van het christendom of het jodendom.. en dus ook niet van diens heilig boeken!!
Afgezien van het feit dat het niet netjes is iemand uit te lachen, aangezien jij dat zelf ook niet zou willen, zeg je hier iets vreemds. Eigenlijk kan het gewoon niet waar zijn. Mohammeds eerste vrouw was immers joods, hij had m.a.w. wel degelijk kennis van het jodendom. Overigens lijkt het mij niet omstreden dat mohammed veel in aanraking kwam met joodse en christelijke handelaren, aangezien dat zelf ook zijn professie was.