Je kleding vaker luchten en minder vaak wassen. Rokken en broeken gaan bij mij echt niet na 2 dagen direct de wasmand in. Ik laat shirts na 1 dag vaak een paar dagen bij een open raam hangen en zolang er geen vlekken in komen....
Vandaag had ik 1 grote handdoekenwas, en 1 donkere was. De lichte was had ik woensdag gedaan. Nu zijn de wasmanden hier leeg
Sarah krijgt dr kleertjes 1 of 2 dagen aan, ligt eraan hoe vuil ze zijn en wat het is, een gebreidt vestje laat ik soms 2 keer 2 dagen aan, omdat het anders zo snel lelijk wordt. Ga dat dus écht niet speciaal op een handwasprogramma wassen, alles gaat hier op 40 of 60 graden, hoger niet dus je kunt veel dingen bij elkaar doen.
Vlieger draagt alleen overhemden, die gaan wel gewoon na meestal 2 dagen de was in, met zijn broeken gaat het hetzelfde als met mijn rokken en broeken, pas als er een vlek op zit of al een aantal keren gedragen is gaat het de was in. Vind het zonde om kleding telkens te wassen terwijl het nog niet vies is en niet stinkt, je krijgt snel pollen of vale plekken.
Ondergoed gaat iedere dag de was in, maar zoveel is dat nu ook weer niet, want vlieger heeft wit en donker. Heb dus meestal 1 donkere 1 witte en 1 handdoekenwas. Sommige handdoeken gaan ook bij wit of donker, net wat er allemaal nog meer gewassen wordt.