Moderator: Moderafo's
lammetje schreef:Enne las van Pol een reactie over die tijdschakelaar. Als je vaatwasser een knopje met 'start' heeft kan dit dus nietDe wasmachine heeft gelukkig van zichzelf een uitstel knop, maar de vaatwasser moet je perse op start drukken. Ging er eerst 'snachts uit, als ik wakker werd van Sarah, nu gaatie rond half 7 aan, hebben we nog een half uurtje nachtstroom als vlieger vroeg opstaat, anders dus niet. Nouja jammerdan, ga er mn wekker niet voor zetten
Rolf schreef:Tarieven
Het verschil van 5 cent zal wel ongeveer juist zijn.
Maar hier komt nog de energiebelasting bij, en de kosten voor transport.
Dan wordt het ongeveer 19 en 14 cent (bij Essent).
Galateia schreef:En bedenk net ook, dat je zonder droger al die sokken, theedoeken, handdoeken, etc, moet ophangen...
*Annet* schreef:Galateia schreef:En bedenk net ook, dat je zonder droger al die sokken, theedoeken, handdoeken, etc, moet ophangen...
Luilak![]()
als je theedoeken enz. in de droger doet moet je ze echt strijken wil je ze een beetje knap in je kast hebben liggen. maar goed, jij strijkt niet toch? Ik meen me te herinneren dat jij een drama was op huishoudelijk gebied, of ben jij dat niet? Is heel je familie zo? Hoop ik voor je dat je niet in zo'n durp woont als ik eerst waar ongeveer je kwaliteit van mens en persoon zijnde van je huishoudelijke capaciteit afhangt!
maarre, je kleren lijden best wel van in de droger gaan. Vind jij dat niet?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 19 gasten