Moderator: Moderafo's
Teuntje schreef:Over adoptie hebben we het samen wel eens gehad maar mijn man (niet om hem zwart te schilderen) wil dat niet, en ik denk dat je voor adoptie wel samen die keuze moet maken. Die financiele adoptie daar ben ik dan al wel blij om.
rosalie83 schreef:Wat me trouwens opvalt is dat het altijd vooral mannen zijn die terughoudend zijn wat betreft adoptie.
Teuntje schreef: En eigenlijk hopen we nog steeds op een klein wonder
LauraC schreef:Teuntje schreef: En eigenlijk hopen we nog steeds op een klein wonder
Ja, dat doen wij ook nog maandelijks, maar we hebben er toch voor besloten met de adoptie door te gaan. Nu heeft een vrouw die een paar keer bij ons in de kerk kwam mij verteld dat wij geen kinderen krijgen omdat ik niet genoeg geloof heb!
rosekapje schreef:LauraC schreef:Teuntje schreef: En eigenlijk hopen we nog steeds op een klein wonder
Ja, dat doen wij ook nog maandelijks, maar we hebben er toch voor besloten met de adoptie door te gaan. Nu heeft een vrouw die een paar keer bij ons in de kerk kwam mij verteld dat wij geen kinderen krijgen omdat ik niet genoeg geloof heb!
sommige mensen...
kvraag me altijd af hoe zulke mensen zich er uit gaan praten als er inhun omgeving, liefst met hunzelf wat naars gebeurt.
Wat een onzin zeg, gelovige mensen worden ook ziek, sterven jong etc...
LauraC schreef:Teuntje schreef: En eigenlijk hopen we nog steeds op een klein wonder
dat vind ik zo mensonterend om dát te zeggen! Ik zou zeLauraC schreef:Teuntje schreef: En eigenlijk hopen we nog steeds op een klein wonder
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 11 gasten