De refowebkids [deel 3]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 31 jan 2008 18:41

Ik was 15 kg. aangekomen.

Pffft, nog steeds niet kunnen zitten :shock: . Kan daar niets aan gedaan worden ofzo?

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 31 jan 2008 18:54

Haai schreef:Ik was 15 kg. aangekomen.

Pffft, nog steeds niet kunnen zitten :shock: . Kan daar niets aan gedaan worden ofzo?

Ik was ong. 28 kilo aangekomen, gewoon niet normaal ik ging van 59 kilo naar 86 ben de laatse 2 weken niet eens meer gewogen.

Ik heb mijn stuitje gebroken, gekneusd of verschoven dat kunnen ze niet zien op een scan, ze kunnen wel inwendig gaan voelen maar daar bedank ik voor omdat ze er toch verder niks aan kunnen doen, aan de pijn bedoel ik dan (in gips ofzo kan niet!) Kan soms niet eens lopen omdat het onderin m`n rug helemaal week is! Naar m`nw erk rijden half uur is op m`n lip bijten met tranen in m`n ogen. Dan nog uit m`n auto komen auauau. Maar ik denk maar zo er zijn ergere dingen, en we hebben een pracht van een dochter ontvangen.

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 31 jan 2008 19:09

sjoh is niet leuk als je zo slecht kan zitten! Ik was toch wel blij dat het na 10 weken niet meer gevoelig was, vond dat al lang duren :shock:

Enne je stuitje, vlieger kan erover mee praten, kan erg pijnlijk zijn ja!! Succes met opknappen, hopelijk geneest het binnenkort!

habibi
Mineur
Mineur

Berichtdoor habibi » 31 jan 2008 19:23

ik heb de kaartjes pas donderdag-vrijdag weggedaan. Zo kon ik lekker op adem komen en nog wel een tekst erop omdat de vorige keer lang bleven of heel laat kwamen. Toen had ik er niets op staan

Deze staat op kaartje van amari;

Om de file voor de deur te versnellen, van te voren even bellen!!
Wij slapen van half twaalf tot twee
En na 10 u. snurkt papa als hij kan ook al mee!

Eerst zaten we ook aan kraamfeest te denken, maar er zijn mensen die dan denken dat ze alles kunnen krijgen qua drinken & eten want ja jullie hebben toch een horeca zaak. en het is nu gratis. ja daag.

en ppm heerlijk he zo doe ik het ook nog hoor even lekker verspreid laat ik ze komen.

ik weet niet wat ik met nadiane aan moet. ze wil helemaal niet eten. ja alleen patat maar dat gaan we dus mooi niet doen. Ook al stop je het in d'r mondje ze gooit het gewoon op de grond. Binnen 1 seconde heeft de kat het dan op. heb d'r nu ff op bed gelegd want ze was in oogjes aan het wrijven dus hoop dat ze straks wel wil eten.

En mijn buik oeps kan ook niet wachten totdat 8 wk. voorbij zijn zeg. Iedereen denkt dat ik 'weer' zwanger ben. ik was nu 10 kg. aangekomen maar weet niet hoeveel er af is nu. Wel ben ik dikker in mijn middel geworden. van maatje 32/34 naar 36/38 gegaan.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 31 jan 2008 19:29

habibi schreef:ik heb de kaartjes pas donderdag-vrijdag weggedaan. Zo kon ik lekker op adem komen en nog wel een tekst erop omdat de vorige keer lang bleven of heel laat kwamen. Toen had ik er niets op staan

Eerst zaten we ook aan kraamfeest te denken, maar er zijn mensen die dan denken dat ze alles kunnen krijgen qua drinken & eten want ja jullie hebben toch een horeca zaak. en het is nu gratis. ja daag.

en ppm heerlijk he zo doe ik het ook nog hoor even lekker verspreid laat ik ze komen.

ik weet niet wat ik met nadiane aan moet. ze wil helemaal niet eten. ja alleen patat maar dat gaan we dus mooi niet doen. Ook al stop je het in d'r mondje ze gooit het gewoon op de grond. Binnen 1 seconde heeft de kat het dan op. heb d'r nu ff op bed gelegd want ze was in oogjes aan het wrijven dus hoop dat ze straks wel wil eten.

En mijn buik oeps kan ook niet wachten totdat 8 wk. voorbij zijn zeg. Iedereen denkt dat ik 'weer' zwanger ben. ik was nu 10 kg. aangekomen maar weet niet hoeveel er af is nu. Wel ben ik dikker in mijn middel geworden. van maatje 32/34 naar 36/38 gegaan.

leuk die tekst :lol:
En Idd in jullie situatie zal ik ook geen kraamfeest houden, ff reclame maken hoe heet jullie zaak? :oops:
Dat geval dat bij jullie de kat het opeet hebben wij met de hond haha, wij laten nu de hond op zijn plaats liggen en als Danique klaar is met eten, mag ze gaan kijken of er nog wat is gevallen op de grond :mrgreen:
Is het niet zo dat ze niet wil eten van moeheid...?
Of is het gewoon snackie naar de bekkie?

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 31 jan 2008 19:31

lammetje schreef:sjoh is niet leuk als je zo slecht kan zitten! Ik was toch wel blij dat het na 10 weken niet meer gevoelig was, vond dat al lang duren :shock:

Enne je stuitje, vlieger kan erover mee praten, kan erg pijnlijk zijn ja!! Succes met opknappen, hopelijk geneest het binnenkort!

Ja hoop het ook heb er alles voor over behalve mn kerel en m`n dochter zeg ik elke dag :?
Hoe is Vlieger en mee verbonden dan? Niet bevallen, misschien gevallen?

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 31 jan 2008 19:34

habibi schreef:ik heb de kaartjes pas donderdag-vrijdag weggedaan. Zo kon ik lekker op adem komen en nog wel een tekst erop omdat de vorige keer lang bleven of heel laat kwamen. Toen had ik er niets op staan

Enne ik ben van maatje 36/38 naar MAAT 44 gegaan :oops: :oops:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 31 jan 2008 19:42

bij ons stond er bij matteo:

Omdat ik lekker veel wil dromen
en om files te voorkomen
is het handig om eventjes te bellen
voordat je deze kant op kunt snellen
je kunt ons op *** komen bereiken
als je mij wilt komen bekijken

milans geboortekaartje:

Afbeelding

Afbeelding

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 31 jan 2008 21:08

Liefje: vlieger is niet bevallen nee, leuk kadootje na zijn wintersport, zegt zelfs soms nog steeds last te hebben :?

Vind het wel een leuke test: om de file voor de door te versnellen, gewoon van te voren even bellen! :)

Sommige mensen maken toch nog een leuke blunder om te vragen aan een 'pas' bevallen persoon of ze toevallig weer zwanger is (nee overtollig vet van de bevalling :roll: :wink: )

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 31 jan 2008 21:13

Overtollig veL 8)

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 31 jan 2008 21:56

Hier blijven de meesten gelukkig maar een uurtje. Wel hadden wij rusttijden op de kaartjes gezet. Maar hier is het de gewoonte dat mensen nog een keertje extra op babyvisite komen. Een hele avond lang.
Lammetje, vroegen mensen die je kenden dat? Hier gelukkig nooit gevraagd terwijl ik echt nog een buikje heb.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 31 jan 2008 23:07

Soms denk ik wel eens: zitten jullie heel de dag achter de pc? Ben ik anderhalve dag niet online geweest: 5 pagina's erbij ofzo..........

ipv praatje met de buuf, praatje online?

hoeveel stof ligt er op de kast? :mrgreen:

Ga vannacht mijn bevalling overnieuw doen, want Caroline is morgen jarig! Heb net aan Dirk gevraagd hoe het ongeveer gegaan was want ik wist het niet meer. :o

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 31 jan 2008 23:25

Afbeelding

Gefeliciteerd met Caroline en een fijne dag!

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 31 jan 2008 23:46

Leuk men! Doet me goed.

Hebbie het druk? Kom anders ff aan. Krijg nu toch niet zoveel visite hier!

De slinger hangt bij mij ook voor het raam.

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 01 feb 2008 09:43

Memmem schreef:Hier blijven de meesten gelukkig maar een uurtje. Wel hadden wij rusttijden op de kaartjes gezet. Maar hier is het de gewoonte dat mensen nog een keertje extra op babyvisite komen. Een hele avond lang.
Lammetje, vroegen mensen die je kenden dat? Hier gelukkig nooit gevraagd terwijl ik echt nog een buikje heb.

niet aan mijzelf, aan een bekende die haar baby bij het kdv bracht, de leidster vroeg het. (ik heb nml nooit een buik meer gehad na de bevalling, begint nu pas weer te groeien :) )

Terug naar “Archief”