Pffft, nog steeds niet kunnen zitten

Moderator: Moderafo's
Haai schreef:Ik was 15 kg. aangekomen.
Pffft, nog steeds niet kunnen zitten. Kan daar niets aan gedaan worden ofzo?
habibi schreef:ik heb de kaartjes pas donderdag-vrijdag weggedaan. Zo kon ik lekker op adem komen en nog wel een tekst erop omdat de vorige keer lang bleven of heel laat kwamen. Toen had ik er niets op staan
Deze staat op kaartje van amari;
Om de file voor de deur te versnellen, van te voren even bellen!!
Wij slapen van half twaalf tot twee
En na 10 u. snurkt papa als hij kan ook al mee!
Eerst zaten we ook aan kraamfeest te denken, maar er zijn mensen die dan denken dat ze alles kunnen krijgen qua drinken & eten want ja jullie hebben toch een horeca zaak. en het is nu gratis. ja daag.
en ppm heerlijk he zo doe ik het ook nog hoor even lekker verspreid laat ik ze komen.
ik weet niet wat ik met nadiane aan moet. ze wil helemaal niet eten. ja alleen patat maar dat gaan we dus mooi niet doen. Ook al stop je het in d'r mondje ze gooit het gewoon op de grond. Binnen 1 seconde heeft de kat het dan op. heb d'r nu ff op bed gelegd want ze was in oogjes aan het wrijven dus hoop dat ze straks wel wil eten.
En mijn buik oeps kan ook niet wachten totdat 8 wk. voorbij zijn zeg. Iedereen denkt dat ik 'weer' zwanger ben. ik was nu 10 kg. aangekomen maar weet niet hoeveel er af is nu. Wel ben ik dikker in mijn middel geworden. van maatje 32/34 naar 36/38 gegaan.
lammetje schreef:sjoh is niet leuk als je zo slecht kan zitten! Ik was toch wel blij dat het na 10 weken niet meer gevoelig was, vond dat al lang duren![]()
Enne je stuitje, vlieger kan erover mee praten, kan erg pijnlijk zijn ja!! Succes met opknappen, hopelijk geneest het binnenkort!
habibi schreef:ik heb de kaartjes pas donderdag-vrijdag weggedaan. Zo kon ik lekker op adem komen en nog wel een tekst erop omdat de vorige keer lang bleven of heel laat kwamen. Toen had ik er niets op staan
Deze staat op kaartje van amari;
Om de file voor de deur te versnellen, van te voren even bellen!!
Wij slapen van half twaalf tot twee
En na 10 u. snurkt papa als hij kan ook al mee!
Eerst zaten we ook aan kraamfeest te denken, maar er zijn mensen die dan denken dat ze alles kunnen krijgen qua drinken & eten want ja jullie hebben toch een horeca zaak. en het is nu gratis. ja daag.
en ppm heerlijk he zo doe ik het ook nog hoor even lekker verspreid laat ik ze komen.
ik weet niet wat ik met nadiane aan moet. ze wil helemaal niet eten. ja alleen patat maar dat gaan we dus mooi niet doen. Ook al stop je het in d'r mondje ze gooit het gewoon op de grond. Binnen 1 seconde heeft de kat het dan op. heb d'r nu ff op bed gelegd want ze was in oogjes aan het wrijven dus hoop dat ze straks wel wil eten.
En mijn buik oeps kan ook niet wachten totdat 8 wk. voorbij zijn zeg. Iedereen denkt dat ik 'weer' zwanger ben. ik was nu 10 kg. aangekomen maar weet niet hoeveel er af is nu. Wel ben ik dikker in mijn middel geworden. van maatje 32/34 naar 36/38 gegaan.
Memmem schreef:Hier blijven de meesten gelukkig maar een uurtje. Wel hadden wij rusttijden op de kaartjes gezet. Maar hier is het de gewoonte dat mensen nog een keertje extra op babyvisite komen. Een hele avond lang.
Lammetje, vroegen mensen die je kenden dat? Hier gelukkig nooit gevraagd terwijl ik echt nog een buikje heb.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten