Moderator: Moderafo's
trijntjejohanna schreef:ik moest bijna met de ambulance naar het ziekenhuis, omdat milan steeds terugschoot.... toen ik dat hoorde heb ik heeeeeeel hard geperst en toen kwam hij er gelukkig al uit
trijntjejohanna schreef:dokter werd ook al erg zenuwachtig.. hij zag het eigenlijk niet meer zitten... maar ik dacht: ammehoela... ik ga niet met 10 cm ontsluiting nog naar het ziekenhuis![]()
mijn moeder wilde niet meer tijdens de bevallling... ze zei tegen dokter: ga maar naar huis.. ik wil niet meer... zgt die huisarts: oke.. dan ga ik... en hij pakte zn spullen in en zou gaan...
paprikameisje2 schreef:de bevalling ging heel snel heir... tweekleine persjes..en et was er al!
k ging in 20 minuten van 4 cm naar volledige ontsluiting! K heb ook regelmatig tegen die zuster gezegd... als dit alles is... stellen zich alle vrouwen aa![]()
BIj mij heeft et hoofje niet eens gestaan...
t rolde er zo uit!
d
paprikameisje2 schreef:en et was er al!
paprikameisje2 schreef:de bevalling ging heel snel heir... tweekleine persjes..en et was er al!
k ging in 20 minuten van 4 cm naar volledige ontsluiting! K heb ook regelmatig tegen die zuster gezegd... als dit alles is... stellen zich alle vrouwen aa![]()
BIj mij heeft et hoofje niet eens gestaan...
t rolde er zo uit!
d
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten