parsifal schreef:Toen ik gisteren bijvoorbeeld Russells opmerkingen las in bijvoorbeeld het zwangerschapstopic jeukten mijn handen behoorlijk. Niet vanwege het standpunt, maar meer vanwege de manier waarop het standpunt gebracht wordt. Op zo'n moment zou ik alles wat een beetje richting off-topic gaat willen verwijderen (+de reacties daarop).
Ik herken het gevoel, maar als mod heb je best veel macht. Je kunt zomaar dingen censureren, er is een moderatorforum waar vanalles over gebruikers besproken wordt.. Dat is voor ons usertjes allemaal nogal duister, wij weten niet waar jullie het over hebben en we weten het niet altijd als jullie posts weghalen en dergelijke. En ik heb het idee dat moderators met díe macht wat onvoorzichtig omgaan. Want natuurlijk jeuken je handen als er een user onwijs irritant loopt te doen, maar wanneer je als moderators geloofwaardig en betrouwbaar wilt overkomen, moet je je op zo'n moment gewoon inhouden. En als je dat niet kunt, dan moet je stoppen met modereren.