Moderator: Moderafo's
Gerdien B. schreef:Dat is ook niet normaal maar kan wel gebeuren. Lijkt mij ook vrij logisch als TKF uitgezocht heeft dat het iemand uit Duitsland is die het gedaan heeft. Logischer dan dat Henkie het gedaan zou hebben.
Acire schreef:rosalie83 schreef:Acire schreef:Mijn RW-account is ook weleens gehackt, shit happens!
Kom op zeg, als dat echt waar is, is dat niet normaal. Dat weet jij ook.
Nee, dat is ook shit! Maar kán gewoon gebeuren... zoals ik al zei: shit happens!
Memmem schreef:Als je geen tijd hebt m al je berichten in de goede topics te plaatden is het misschien tijd om minder berichten in het goede topic te plaatsen i.pv. de moderators daarmee op te schepen.![]()
Memmem schreef:
Daarnaast valt het mij op dat posters die het meeste off-topic gaan het hardst klagen dat er postings weg zijn terwijl je dat kunt weten.
Gerdien B. schreef:Dat is ook niet normaal maar kan wel gebeuren. Lijkt mij ook vrij logisch als TKF uitgezocht heeft dat het iemand uit Duitsland is die het gedaan heeft. Logischer dan dat Henkie het gedaan zou hebben.
jamillah schreef:Memmem schreef:
Daarnaast valt het mij op dat posters die het meeste off-topic gaan het hardst klagen dat er postings weg zijn terwijl je dat kunt weten.
En jij weet donders goed dat ik een koningin ben in offtopic gaan en je verwijderd zeer regelmatig berichten van me. Wanneer heb je me daar over gehoord??? Ook de duizend berichten die wèl ontopic waren en verwijderd zijn, daar heb je me ook niet over gehoord.
Nu ben ik het zat en weet je het eens een keer. Wees gewoon lekker thuis bij je kindjes en ga asjeblieft niet weer alleen online komen puur om 'offtopic' te verwijderen. De enige posts die je zelf plaatst zijn: 'OFFTOPIC ASJEBLIEFT' Nee dat voegt wat toe??????
Blegh zeg!
jamillah schreef:Gerdien B. schreef:Dat is ook niet normaal maar kan wel gebeuren. Lijkt mij ook vrij logisch als TKF uitgezocht heeft dat het iemand uit Duitsland is die het gedaan heeft. Logischer dan dat Henkie het gedaan zou hebben.
Whahaaaa iemand uit Duitsland, kom op zeg, dat geloof je toch zelf niet?
Een vreemde Duitser gaat toch geen post plaatsen over Rafaell als 'de Nunspeetse boer'???
Gerdien B. schreef:jamillah schreef:Gerdien B. schreef:Dat is ook niet normaal maar kan wel gebeuren. Lijkt mij ook vrij logisch als TKF uitgezocht heeft dat het iemand uit Duitsland is die het gedaan heeft. Logischer dan dat Henkie het gedaan zou hebben.
Whahaaaa iemand uit Duitsland, kom op zeg, dat geloof je toch zelf niet?
Een vreemde Duitser gaat toch geen post plaatsen over Rafaell als 'de Nunspeetse boer'???
ik wist niet dat het om die concrete posting ging, ik heb het hier allemaal gevolgd, maar wist dus niet om welke postings het oncreet ging. Ga op de info hier af.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten