En waarom moet het voetbaltopic nou weer gesloten worden?? Geef de regels dan duidelijker aan.
Over de regel zelf zullen we het maar niet hebben. Daar is al genoeg over gepraat.
Moderator: Moderafo's
TKF schreef:Een report van een bericht er boven of er onder kan ook; het gaat om verdwenen berichten in een bepaald topic.Maar ik sluit me tevens bij BJ aan: bij persoonlijke problemen Henk mailen.
Dat laatste kan dus niet.Ja, hoe moeilijk is het nu om éven een berichtje neer te zetten en foute posts in het juiste topic te zetten?
TKF schreef:Russell, het is eigenlijk niet de bedoeling in dit topic moderators publiekelijk aan de schandpaal te nagelen. Daar hebben we report- PB- en mailmogelijkheden voor. Zeker als er geen 100% duidelijkheid is welke moderator niet goed gemodereert zou hebben. En daar wilde ik het hier bij laten.
Memmem schreef:Tja, als off-topic postings over postings die weggehaald zijn niet meer weggehaald mogen worden. Daarnaast is al vaak aangegeven dat er niet altijd een berichtje wordt geplaatst dat er wat verwijderd is. Dat er meerdere berichtjes sneuvelen is vaak niet te voorkomen omdat er veel gequote is.Dat laatste kan dus niet.Ja, hoe moeilijk is het nu om éven een berichtje neer te zetten en foute posts in het juiste topic te zetten?
Memmem schreef:Tja, als off-topic postings over postings die weggehaald zijn niet meer weggehaald mogen worden. Daarnaast is al vaak aangegeven dat er niet altijd een berichtje wordt geplaatst dat er wat verwijderd is. Dat er meerdere berichtjes sneuvelen is vaak niet te voorkomen omdat er veel gequote is.Dat laatste kan dus niet.Ja, hoe moeilijk is het nu om éven een berichtje neer te zetten en foute posts in het juiste topic te zetten?
Hippieblijhoofd schreef:TKF, nu je toch bezig bent (fijn trouwens dat je zo snel en duidelijk antwoord geeft), zou je dan even op mijn bericht willen reageren? Ik vraag me namelijk nog steeds af hoe ik (of Jamillah, of nog iemand anders) te weten zou moeten komen waarom er zo bizar gesnoeid is in dat topic.
TKF schreef:Hippieblijhoofd schreef:TKF, nu je toch bezig bent (fijn trouwens dat je zo snel en duidelijk antwoord geeft), zou je dan even op mijn bericht willen reageren? Ik vraag me namelijk nog steeds af hoe ik (of Jamillah, of nog iemand anders) te weten zou moeten komen waarom er zo bizar gesnoeid is in dat topic.
Helaas moet ik je daarop het antwoord schuldig blijven aangezien mijn moderatieve handen het onderdeel 'Relaties' niet aangeraakt hebben. Ik zal intern naar de reden vragen over de inhoudelijke reden van verwijderen.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 17 gasten