Berichtdoor lammetje » 29 jan 2008 12:41
wat ik triets vind is dat er vele hier op het forum blijven volhouden dat het met mensenwerk wordt gedaan. Ik wil hier niet eens meer tegenin gaan, want jullie geloven daadwerkelijk dat het curatorium zélf beslist, maar blijkbaar hebben jullie nooit met die mensen gepraat!!! Ik vind het erg asociaal dat er zo over hen gepraat wordt, hun werk hier zo ondankbaar wordt afgekraakt.
En ja, GOD moet die mensen licht geven, om zich aan te melden! En als ze uit hun eigen willetje daar komen, dan kunnen ze nog zo mooi alles vertellen, nog zo goed preken en misschien zal het mensen aan het denken zetten, maar het blijft hun eigen woord. Ik kan ook wel hele mooie preken gaan schrijven, misschien leert er nog iemand wat van, maar het zijn MIJN woorden en de predikant moet nog steeds GODS Woorden aan de gemeente doorgeven.
De gelezen preken zijn iig door een (hopelijk) bekeerde en geroepene ds geschreven, dan luister ik daar liever naar dan naar al die andere die hun eigen woorden rondbazuinen en waarvan in de Bijbel gesproken wordt: zij hebben Mijn Naam verkondigd, maar Ik heb hen niet kent! Ze hebben in Mijn Naam duivelen uitgeworpen, maar Ik ken hen niet (misschien een andere zinsopbouw, maar iedereen weet vast wel welke Bijbelteksten ik bedoel)