volgens mij wel smurffie!
Tja het kan ook omdat ze uit 'te lang' hebben uitgesteld natuurlijk... vroeg me af of het gebruik van de pil nu ook 'tegenwerkt'... echte bronnen heb ik niet. Maakte het wel regelmatig mee op de kraamafdeling bij de IVF
Moderator: Moderafo's
marina87 schreef:Puistjes = Acné, toch?
MissF schreef:Acné is een hele erge vorm van puistjes. Puistjes heeft iedereen wel eens (gehad). Acne is een vorm met ontstoken puistjes, en die krijg je niet zomaar weg. Volgens mij is het echt niet hetzelfde.
(nouja, acné zijn wel puistjes, maar puistjes is niet altijd acné zeg maar)
marina87 schreef:MissF schreef:Acné is een hele erge vorm van puistjes. Puistjes heeft iedereen wel eens (gehad). Acne is een vorm met ontstoken puistjes, en die krijg je niet zomaar weg. Volgens mij is het echt niet hetzelfde.
(nouja, acné zijn wel puistjes, maar puistjes is niet altijd acné zeg maar)
Dat zou kunnen inderdaad, alhoewel een puistje natuurlijk altijd een kleine ontsteking is.
marina87 schreef:Ik ben na 5 jaar een half jaar van de pil afgeweest. De eerst volgende menstruatie ga ik er weer mee beginnen omdat de buikpijn iedere weer heftiger wordt. Ik heb er wel een hekel aan om iedere dag aan dat pilletje te denken, maar nu ik iedere dag vitamine B neem kan dat er ook gelijk bij. Misschien is het wel gezond af en toe te stoppen. . . (geen idee eigenlijk).
.
Smurffie schreef:Dat er pillen bestaan tegen acne is bekend. Zou het ook helpen tegen gewone puistjes?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten