Bijna de helft van alle vrouwen die abortus lieten plegen, hebben daarna ernstige psychische klachten. Afgezien van het feit dat je leven wegzuigt alsof het een spin is, lijkt me dit genoeg reden om keihard
tegen abortus te zijn.
Maar goed, daar gaat dit onderwerp niet over.
Wat ik dus aan atheïsten/ongelovige mensen niet snap, is waarom ze alles maar geoorloofd willen maken. (...) Volgens mij zou het in de wereld een grote puinhoop worden indien mensen met deze levensinstelling de overhand krijgen.
Goed punt vind ik. Je ziet Nederland ook keihard achteruit hollen wat betreft het fatsoen en de zeden. Kinderen van 13 jaar beginnen al met seks te experimenteren, ouders gebruiken hun kind als statussymbool (denk maar aan de nieuwste reclame van Sire) en het aantal echtscheidingen loopt de pan uit. Om ook ff wat voorbeelden te noemen. Volgens mij komen dit soort dingen wel uit de hoek van de ongelovigen waaien (christenen kunnen er anders ook wel wat van hoor

).
Waarom?
Mensen hebben geen doel meer om voor te leven. Als niemand hen controleert, dan gaat men er gewoon op los leven. Het maakt toch niks uit. Mensen hebben naar mijn mening een doel nodig. Een doelloos leven is niet bevredigend. Je ziet het aan supersterren van Hollywood. Ze gaan helemaal tenonder aan drugs, seks en alcohol.