Moderator: Moderafo's
*Annet* schreef:ja, en nu kwam mijn zoon aan dat hij bij zijn tante was geweest en die had hem de film van Ciske de Rat laten zien. Ik ken heel die film niet, weet alleen van Danny de Munk en dat liedje waar een vloek in voorkomt.
Hij vond zelf ook wel dat er dingen in gebeurden die niet "normaal"waren om te zien. "Die vader ging vrijen en je zag die dingen niet maar wel dat ze wat deden"
Ik baal ervan dat ze hem die film heeft laten zien. Hij was bij mijn schoonouders logeren en die moesten weg dus was hij daar. Nu moet je weten dat mijn schoonzus zo degelijk is als ik weet niet wat. Ze kijkt altijd "uitzending gemist" maar een tv is zo schandaligals je die hebt.
Wat ik hiermee moet, weet ik niet. Enerzijds denk ik: ik zeg er wat van, maar ik weet dat er ruzie van komt. Met sommige mensen is het moeilijk praten...........
lammetje schreef:Te beschermend opvoeden is ook niet goed, daar ben ik het wel mee eens. Al vind ik mijn manier niet te beschermend. Ze mogen van mij best weten wat de Islam, Hindoe, Jehova getuigen, baptist geloven, wat de evolutietheorie inhoudt, maar een klein kind gelooft nog veel, ik denk dat dat soort dingen pas later belangrijker worden, als ze zelf ook gaan nadenken en vragen gaan stellen wat het nu precies is. Ik blijf erbij dat een tv meer slechte kanten heeft dan goede en vind het daarom een discutabel punt. niet alle discutabele punten moet je meteen 'wegdoen' maar in dit geval, je kunt er makkelijk zonder mee leven, dus waarom zou je dan tv nemen denk ik dan.
*Annet* schreef:Kijken jullie kinderen wel eens naar Elly en de Wiebelwagen? Ik zag dat op uitzending gemist en dacht dat dat misschien wel wat was voor de kinderen. Echter, ik heb het halverwege uitgezet. Op gegeven moment kwamen er 2 personen binnen de een was de blindgeborene en de ander zei: "Ik ben Jezus". Nee, dat vind ik te ver gaan. Een mens die Jezus naspeelt. Jezus was zonder zonden en is voor onze zonden gestorven, ik vind niet dat een mens Hem na mag spelen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten