denon schreef:nog even iets over die salarissen , ik verdien vrij goed ( rond de 2700 bruto )mede door onregelmatigheids toeslagen (avond /nacht / weekend) is het zo dat je over die toeslagen meer belasting betaald ?
wat ik dus wil weten is : als ik alleen in dagdienst werk , verdien ik dan heel veel minder ? (mn toeslagen zijn ongeveer 4 a 500 euro bruto per maand )
(want nachtdienst went nooit)
Er gaat ongeveer 1/3 af van je bruto loon. Grofweg dus.
2250 euro gedeeld door 3x2=1500
Ik ga trouwens per 1 maart volledig voor mezelf werken. Ben afgelopen maandag bij mn boekhouder geweest.
Om hetzelfde te verdienen als wat ik nu doe zou ik dan nog maar 20 uur per week hoeven te maken.
Uiteraard blijf ik gewoon 40 uur werken maar het loont dus wel de moeite.
Ik ga trouwens gewoon freelance werk doen als lasser/constructiebankwerker. Niet echt een eigen zaak dus ofzo. Heb trouwens een website waar ik een leuk centje mee bijverdien. Niet echt veel maar t is een beetje uit de hand gelopen hobby. Maar hou er toch ook wel een paar honderd euro per maand aan over ook.
Die website staat ook gewoon ingeschreven bij de kvk en heb ik een btw nummer voor enzo, maar weer apart van het freelance wat ik ga doen.