inscriptie trouwringen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 18 jan 2008 13:23

strakke opmerking (van beide trouwens :mrgreen: )
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 18 jan 2008 14:00

ik heb gisteren de ringen opgehaald toen we verloofd zijn is er in de ene
Arnold 28-04-07 ingezet en Nieske 28-04-07 en nu is er bij alle 2 de ringen 01-02-08 bijgezet en ze zijn weer helemaal nieuw geworden gepolijst of zo

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 18 jan 2008 16:24

liefie schreef:ik heb gisteren de ringen opgehaald toen we verloofd zijn is er in de ene
Arnold 28-04-07 ingezet en Nieske 28-04-07 en nu is er bij alle 2 de ringen 01-02-08 bijgezet en ze zijn weer helemaal nieuw geworden gepolijst of zo
jep wij hebben ze kort daarvoor ook laten polijsten en afgedaan tot de trouwdag zelf. Da's echt dan vette blingbling :mrgreen:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 18 jan 2008 17:05

*Annet* schreef:hartslag in rust of tijdens het vrijen? :mrgreen:

Annet toch! Je gaat toch niet vrijen bij de juwelier? :shock:

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 18 jan 2008 20:44

Acire schreef:
*Annet* schreef:hartslag in rust of tijdens het vrijen? :mrgreen:

Annet toch! Je gaat toch niet vrijen bij de juwelier? :shock:

:schaterlach:

heeft de juwelier daar een hartslagopmeetapparaat dan? (weet het juiste woord ff niet meer)

weet wel van iemand die moest een hele week een kastje bij zich dragen waarop alles werd geregisteerd dus vandaar mijn vraag :lol:

enne Lalage, je kunt ook na het trouwen die grafiek erin laten plaatsen! of je doet 2 grafieken :oops:

keessie
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor keessie » 18 jan 2008 21:03

kwebbel schreef:jep wij hebben ze kort daarvoor ook laten polijsten en afgedaan tot de trouwdag zelf. Da's echt dan vette blingbling :mrgreen:

Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een ............ :mrgreen:
Stap voor stap, weer een stapje verder.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 18 jan 2008 21:15

keessie schreef:
kwebbel schreef:jep wij hebben ze kort daarvoor ook laten polijsten en afgedaan tot de trouwdag zelf. Da's echt dan vette blingbling :mrgreen:

Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een ............ :mrgreen:

misschien was ie wel zilver :?:

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 18 jan 2008 23:12

kwebbel schreef:
liefie schreef:ik heb gisteren de ringen opgehaald toen we verloofd zijn is er in de ene
jep wij hebben ze kort daarvoor ook laten polijsten en afgedaan tot de trouwdag zelf. Da's echt dan vette blingbling :mrgreen:

haha ja ik hoopte ook een tijdje lang dat die ring dan extra zou opvallen omdat hij nog zo mooi glom hehehe. En toen had ik het een keer over trouwen en toen vroeg een collega: ben je al getrouwd of ga je trouwen? En een andere collega toen ze de dubbele naam op mijn pasje zag: waaaat ben jij getrouwd? Dat je denkt van ik heb die ring toch om.... ik check dat namelijk best vaak bij andere mensen :oops: :oops:

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 23 jan 2008 17:22

Lalage schreef:
kwebbel schreef:

haha ja ik hoopte ook een tijdje lang dat die ring dan extra zou opvallen omdat hij nog zo mooi glom hehehe. En toen had ik het een keer over trouwen en toen vroeg een collega: ben je al getrouwd of ga je trouwen? En een andere collega toen ze de dubbele naam op mijn pasje zag: waaaat ben jij getrouwd? Dat je denkt van ik heb die ring toch om.... ik check dat namelijk best vaak bij andere mensen :oops: :oops:
Haha ik check het ook hoor :wink: ik had het vandaag nog op m'n werk. Ik zei: "Mijn man....." toen zei de bewoner: "Ben jij getrouwd dan? Je ziet er nog zo jong uit! Ik dacht dat je 16 was!!" :shock: :)
Ook veel mensen geloven niet dat ik getrouwd ben, ze vinden mij gewoon er nog jong uitzien enzo... (sommige zeiden zelfs: "Zonde van je jeugd!!!!!" :shock: en bovendien lijken ze er in mijn ogen niet echt gelukkig mee, het is dan vaak van: "Dan ga je zeker vroeg aan kinderen beginnen??" :? (maar da's weer een ander topic :wink: )
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 23 jan 2008 17:39

Als je tegen zulke mensen opmerkt dat het ook normaal gevonden wordt als mensen op hun 20ste gaan samenwonen, dan snappen ze het vaak wel.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 23 jan 2008 20:37

Ringen checken, ja dat doe ik ook! Om je beeld van die persoon compleet te maken, zeg maar, al gaat dat tegenwoordig natuurlijk lang niet altijd op...

Wij hebben in onze (vrienschaps)ringen alleen de voornaam + datum gegraveerd.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 23 jan 2008 20:40

Haha, ik kijk echt nooit naar ringen. Ik vergeet altijd zelf al datk em op heb. Ik doe hem nooit af, en het hoort gewoon bij me ofzo.
Erin kijk ik al helemaal nooit. Ik hoorde van iemand die de ring had laten verkleinen, waarbij de goudsmit de inscriptie even had weggehaald. Diegene kwam er pas veel later achter dat de inscriptie weg was. Was de goudsmit vergeten er weer in te zetten.

Mijn mans ring is na één week ook al kleiner gemaakt, en ik heb van de week es ff gecheckt of mijn naam er nog in staat, maar bij ons ist goed gegaan. (al zou ik het volgens mij niet eens merken als het er idd niet meer in staat ;) )

Het nadeel vind ik wel, dat ik niet zo snel een zilveren ring erbij doe. Dat vind ik niet zo mooi. Maar gouden ringen zijn zo duur!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 23 jan 2008 20:44

Ik kijk er heel af en toe in, doe 'm verder eigenlijk ook nooit af. Ik heb trouwens wel een 'tic' met die ring: als ik 'm om doe let ik erop dat de inscriptie altijd de 'goede' kant op staat - zodat je het (als 'ie aan de buitenkant zou zitten) zou kunnen lezen als ik mijn hand met de vingers omhoog houdt :roll: :wink:.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 23 jan 2008 22:04

ik draag mn trouwring nooit

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 08 feb 2008 11:21

foei :shock: :wink:

ik poets m regelmatig op en dan glimt ie weer :lol: ik kijk ook wel eens naar de inscriptie dan denk ik: pff het is alweer bijna 8 maanden geleden :shock:
op de ring van mijn man zie ik allemaal al kleine krasjes enzo, best zonde :( maar ja ik vind t wel leuk dat ie m draagt natuurlijk :D ik wilde m eigenlijk helemaal niet om (omdat mijn leidinggevende zei dat er geen sieraden gedragen mochten worden) dus m'n collega's waren HELEMAAL benieuwd en toen had ik m niet om haha. Ik heb m daarna gewoon omgedaan...
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

Terug naar “Archief”