Moderator: Moderafo's
jep wij hebben ze kort daarvoor ook laten polijsten en afgedaan tot de trouwdag zelf. Da's echt dan vette blingblingliefie schreef:ik heb gisteren de ringen opgehaald toen we verloofd zijn is er in de ene
Arnold 28-04-07 ingezet en Nieske 28-04-07 en nu is er bij alle 2 de ringen 01-02-08 bijgezet en ze zijn weer helemaal nieuw geworden gepolijst of zo
Acire schreef:*Annet* schreef:hartslag in rust of tijdens het vrijen?
Annet toch! Je gaat toch niet vrijen bij de juwelier?
kwebbel schreef:jep wij hebben ze kort daarvoor ook laten polijsten en afgedaan tot de trouwdag zelf. Da's echt dan vette blingblingliefie schreef:ik heb gisteren de ringen opgehaald toen we verloofd zijn is er in de ene
Arnold 28-04-07 ingezet en Nieske 28-04-07 en nu is er bij alle 2 de ringen 01-02-08 bijgezet en ze zijn weer helemaal nieuw geworden gepolijst of zo
Haha ik check het ook hoorLalage schreef:kwebbel schreef:jep wij hebben ze kort daarvoor ook laten polijsten en afgedaan tot de trouwdag zelf. Da's echt dan vette blingblingliefie schreef:ik heb gisteren de ringen opgehaald toen we verloofd zijn is er in de ene
haha ja ik hoopte ook een tijdje lang dat die ring dan extra zou opvallen omdat hij nog zo mooi glom hehehe. En toen had ik het een keer over trouwen en toen vroeg een collega: ben je al getrouwd of ga je trouwen? En een andere collega toen ze de dubbele naam op mijn pasje zag: waaaat ben jij getrouwd? Dat je denkt van ik heb die ring toch om.... ik check dat namelijk best vaak bij andere mensen![]()
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 24 gasten