Ik wil volgend jaar graag duaal verder gaan met m'n opleiding, dus moet ik op zoek naar een baan (voor drie dagen in de week). Heeft er iemand tips waar je als hbo-v'er terecht kunt? Het maakt me echt niet uit waar, als ik maar een baan vind!!
Moderator: Moderafo's
christien schreef:Ik ben voor mn module leerlingbegeleiding ook een stagaire aan het begeleiden. Het is haar eerste stage helpende welzijn, en had echt nog niks gehad zelfs niet de theorie hoe je iemand moet wassentoen ze in de praktijk kwam. Maar ze is echt heel gemotiveerd, en toont veel iniatief. Vind het heel leuk om haar te begeleiden, leert gelijk weer heel kritisch kijken naar je eigen handelen. En vind het makkelijker om feedback te geven, omdat dat voor me eigen ook nog een aandachtspuntje is. Dus ik heb wel een fijne ervaring om iemand te begeleiden. Maar ik snap dat als je geen gemotiveerde leerling heb, dat het dan erg lastig word.
Evelien schreef:christien schreef:Ik ben voor mn module leerlingbegeleiding ook een stagaire aan het begeleiden. Het is haar eerste stage helpende welzijn, en had echt nog niks gehad zelfs niet de theorie hoe je iemand moet wassentoen ze in de praktijk kwam. Maar ze is echt heel gemotiveerd, en toont veel iniatief. Vind het heel leuk om haar te begeleiden, leert gelijk weer heel kritisch kijken naar je eigen handelen. En vind het makkelijker om feedback te geven, omdat dat voor me eigen ook nog een aandachtspuntje is. Dus ik heb wel een fijne ervaring om iemand te begeleiden. Maar ik snap dat als je geen gemotiveerde leerling heb, dat het dan erg lastig word.
Binnen de opleiding HW, krijg je ook maar 1 les hoe je iemand moet wassen! En dat ist! Een helpende zorg krijgt daarin wel les in!
christien schreef:Evelien schreef:christien schreef:Ik ben voor mn module leerlingbegeleiding ook een stagaire aan het begeleiden. Het is haar eerste stage helpende welzijn, en had echt nog niks gehad zelfs niet de theorie hoe je iemand moet wassentoen ze in de praktijk kwam. Maar ze is echt heel gemotiveerd, en toont veel iniatief. Vind het heel leuk om haar te begeleiden, leert gelijk weer heel kritisch kijken naar je eigen handelen. En vind het makkelijker om feedback te geven, omdat dat voor me eigen ook nog een aandachtspuntje is. Dus ik heb wel een fijne ervaring om iemand te begeleiden. Maar ik snap dat als je geen gemotiveerde leerling heb, dat het dan erg lastig word.
Binnen de opleiding HW, krijg je ook maar 1 les hoe je iemand moet wassen! En dat ist! Een helpende zorg krijgt daarin wel les in!
Dat is echt super weinig, eigenlijk best vreemd tís toch de basis
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] en 16 gasten