kortom, zo nu en dan wat nattigheid vind ik niet verkeerd

Moderator: Moderafo's
Tobbe schreef:Qua zoenen gebeurt dat heel regelmatig met mn freund, maar ik merk niet bepaald dat het helpt.
phox schreef:Ik hoor net n.a.v. een bloedtest dat ik ook hooikoorts zou moeten hebben: hoge mate van allergie voor gras en andere pollen, eveneens voor bomen, katten en huisstofmijt.
Nou had ik in het hooikoortsseizoen af en toe wel eens dat ik er een keer van moest niezen, maar 't is niet zo dat ik daar nou vreselijk last van heb gehad ofzo. En die andere zaken waren me ook nooit echt opgevallen.
Aanleiding van het onderzoek was dat ik vrijwel nooit helemaal vrij door m'n neus kan ademen en wel eens enorm prikkende ogen heb. Over 2 weken een vervolgafspraak bij de huisarts en verder toch de komende maanden maar eens in de gaten houden of ik nou inderdaad zo op die zaken reageer. En m'n huisje nóg beter schoon houden
Mijdt de mijt!
Daphne schreef:Pfff, ik word vandaag echt gék van de hooikoortsklachten!
Werd om half 7 al niezend en snotterend wakker. Ben helaas zo dom geweest om nieuwe pillen mee te nemen, dus ik heb maar twee cinuforce-tabletjes en 2 paracetamol genomen. Helaas helpt het bar weinig.
Morgen toch maar even langs de huisarts voor een middeltje. En gelijk vragen of hij een bloedtest wil doen, want ik ben tegenwoordig voor zoveel dingen allergisch... Echt niet leuk meer!
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 34 gasten