Waar heb je vannacht over gedroomd?

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

australiafreak
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor australiafreak » 19 jan 2008 11:36

ik heb gedroomd over mijn neefjes ofzo, maar verder dan dat kom ik niet...
Dear Jesus, I have a problem, it's me...
Dear Child, I have the answer, it's Me!

Liesien
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Liesien » 19 jan 2008 14:00

Gedroomd over een of ander gala waar ik naartoe ging met mn zusje ( :roll: ) Iemand wilde ons wel brengen. Eerst had ik de verkeerde jurk meegenomen en daarna de verkeerde schoenen. Mn moeder moest toen de goeie spullen op gaan halen, maar diegene die ons wilde brengen wilde daar niet op wachten en ging weg. Ineens was het hele huis leeg, maar alle deuren stonden nog open. Daarna kwam er ineens een eng figuur binnen.. en toen *zipwakker* Na dat ff wakker zijn hebk nog verder gedroomd over allemaal vaagheden, maar dat weet ik niet meer eigenlijk :P
Wacht niet, tot de dag voorbij is...
N'attends pas que le jour se lève...
=)

keessie
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor keessie » 19 jan 2008 18:45

Liesien schreef:Gedroomd over een of ander gala waar ik naartoe ging met mn zusje ( :roll: ) Iemand wilde ons wel brengen. Eerst had ik de verkeerde jurk meegenomen en daarna de verkeerde schoenen. Mn moeder moest toen de goeie spullen op gaan halen, maar diegene die ons wilde brengen wilde daar niet op wachten en ging weg. Ineens was het hele huis leeg, maar alle deuren stonden nog open. Daarna kwam er ineens een eng figuur binnen.. en toen *zipwakker* Na dat ff wakker zijn hebk nog verder gedroomd over allemaal vaagheden, maar dat weet ik niet meer eigenlijk :P

Kben in elk geval blij dat je niet van de hoek van het dak bent gevallen
Stap voor stap, weer een stapje verder.

Liesien
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Liesien » 19 jan 2008 23:23

keessie schreef:
Liesien schreef:Gedroomd over een of ander gala waar ik naartoe ging met mn zusje ( :roll: ) Iemand wilde ons wel brengen. Eerst had ik de verkeerde jurk meegenomen en daarna de verkeerde schoenen. Mn moeder moest toen de goeie spullen op gaan halen, maar diegene die ons wilde brengen wilde daar niet op wachten en ging weg. Ineens was het hele huis leeg, maar alle deuren stonden nog open. Daarna kwam er ineens een eng figuur binnen.. en toen *zipwakker* Na dat ff wakker zijn hebk nog verder gedroomd over allemaal vaagheden, maar dat weet ik niet meer eigenlijk :P

Kben in elk geval blij dat je niet van de hoek van het dak bent gevallen

Misschien komt dat vannacht nog :mrgreen: Of is dat het stuk wat ik vergeten was!

=)

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 20 jan 2008 09:55

Was het maar een droom: enorm boos op de onderbuurman geworden die niet begrijpt dat je tussen 8:00 en 22:00 muziek wat harder mag zetten en niet tussen 22:00 en 8:00 zoals hij gewoonlijk doet. :x
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 20 jan 2008 12:50

dat alles wat ik aanraakte uit elkaar viel :shock:

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 24 jan 2008 09:07

Ik heb vanmorgen in een rode Porsche 911 gereden, die ik in mijn bezit had. Het was de bedoeling om eens lekker hard te gaan. Maar dat wou maar matig, net zoals dat op de motor altijd gaat, omdat er van die vierwielige obstakels je voor de wielen rijden.
Ik reed ergens heen, waar een motorcrosswedstrijd gehouden ging worden.

In plaats daarvan had ik beter naar mijn werk kunnen rijden met die Porsche. Dan was ik tenminste een beetje vroeg geweest!
Want ik heb dit allemaal in ochtendtijd gedroomd. :(
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 24 jan 2008 09:44

Ik heb gedroomd dat we 3 walvissen in de vijver (!) hadden en eentje ging er dood, die hebben we in de voortuin begraven, maar gelukkig hadden we nog 2 lieve walvissen over.

Toen ik wakker werd vroeg ik me af, hoe die enorme walvissen nou toch in de tuin pasten. Het duurde even voor ik door had, dat het een droom was ...

:mrgreen:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 24 jan 2008 21:21

Over heeeeel idiote dingen 8-[

Liesien
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Liesien » 24 jan 2008 21:24

De rechter kwam bij ons op school :roll: En ik kreeg van allemaal dingen de schuld, thad iets met mn ex te maken. Iedereen die eens verkering had gehad moest nu voor de rechter komen en nog veel meer gaarheid.

=)

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 18 feb 2008 08:51

Ik droomde dat er sneeuw lag, en dat ik er met mijn fiets doorheen ploeterde.
Verder kwam er een enorm irritante homo in mijn droom voor, die de hele tijd zo 'grappig' was om mij lastig te vallen.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 18 feb 2008 10:40

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
RefoWeb begint jouw leven te beheersen, BoekenlezerT :wink:
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 18 feb 2008 13:50

Volgens het Europese Hof zal ik nu wel weer aan discriminatie gedaan hebben met een dergelijke droom.
En Femke Halsema zal wel op me reageren met: "Je weet niet waar je het over hebt. Je hebt het nog nooit geprobeerd, man! Je moet het gewoon eens proberen!"
En het afwijzen van een dergelijk voorstel met afschuw zal dan ook wel weer onder discriminatie vallen, naar de opvatting van de liberale linksen. ](*,) Het zij zo, ik blijf toch voet bij stuk houden. 8)

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 19 feb 2008 09:07

Dat ik bij een bedrijfsfeestje o.i.d. was, wat tegelijkertijd ook het karakter van een winkel droeg. Zo stond er een model van een Ferrari 575 Maranello, die echter een extra groot motorblok had wat uit de motorkap naar boven kwam. Die kon in het echt een snelheid bereiken van 295 mph.
Daarna wou ik nog naar een boekenwinkel, maar daar kwam het niet meer van want toen werd ik wakker.

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 19 feb 2008 09:31

Een veld vól hyacinten die volop in bloei waren, en ik moest ze allemaal in 1 dag verplaatsen :roll:

Terug naar “Slow Chat”