Moderators: johannes1, Moderafo's
Liesien schreef:Gedroomd over een of ander gala waar ik naartoe ging met mn zusje () Iemand wilde ons wel brengen. Eerst had ik de verkeerde jurk meegenomen en daarna de verkeerde schoenen. Mn moeder moest toen de goeie spullen op gaan halen, maar diegene die ons wilde brengen wilde daar niet op wachten en ging weg. Ineens was het hele huis leeg, maar alle deuren stonden nog open. Daarna kwam er ineens een eng figuur binnen.. en toen *zipwakker* Na dat ff wakker zijn hebk nog verder gedroomd over allemaal vaagheden, maar dat weet ik niet meer eigenlijk
keessie schreef:Liesien schreef:Gedroomd over een of ander gala waar ik naartoe ging met mn zusje () Iemand wilde ons wel brengen. Eerst had ik de verkeerde jurk meegenomen en daarna de verkeerde schoenen. Mn moeder moest toen de goeie spullen op gaan halen, maar diegene die ons wilde brengen wilde daar niet op wachten en ging weg. Ineens was het hele huis leeg, maar alle deuren stonden nog open. Daarna kwam er ineens een eng figuur binnen.. en toen *zipwakker* Na dat ff wakker zijn hebk nog verder gedroomd over allemaal vaagheden, maar dat weet ik niet meer eigenlijk
Kben in elk geval blij dat je niet van de hoek van het dak bent gevallen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten