De Pil

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 17 jan 2008 10:14

Volgens mij is het idee dat vrouwen minder voortplantingszin zouden hebben achterhaald...

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 17 jan 2008 10:34

vrouwen hebben vaak meer aan hun hoofd, of dat denken ze. Als we aan het knuffelen zijn en ik hoor een van de kinders, is bij mij gelijk alle zin weg terwijl mijn husband daar geen last van heeft. Maar ik heb verder geen zin om hier, leesbaar voor heel Nederland en omstreken, uitgebreid over mijn liefdesleven te gaan posten.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 17 jan 2008 11:14

En volgens mijn huwelijksboekjes die we af en toe eens lezen is het juist de taak van de vrouw om tijdens het hele huwelijksleven regelmatig toe te geven aan de behoefte van de man. Ben ik het wle mee eens. Het is lekker simpel om te zeggen: nee, ben moe, nee, heb geen zin, nee, nu niet. En de man mag niet masturberen want dat is fout. Tja, dan doen wij vrouwen iets fout.

Whaa, wat een intiem onderwerp
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 17 jan 2008 12:02

'eens toe te geven'... weer zo'n uitspraak.... Alsof seks voor vrouwen een vervelende verplichting is... :roll:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 17 jan 2008 12:22

Ach, als je de bladen leest wel ja.
En als ik in mijn omgeving navraag doet ook ja.
Zeker na vier jaar huwelijk ofzo. Het IS toch gewoon zo dat vrouwen minder zin hebben? Volgens mij is dat wel aangetoond. Ik ben net getrouwd, dus ik mag er nog niet over meepraten ;) Maar als ik eens om me heen kijk ik het volgens mij echt wel goed om niet altijd nee te zeggen, of te vaak nee te zeggen.

André

Berichtdoor André » 17 jan 2008 13:20

MissF schreef:Ach, als je de bladen leest wel ja.
Die 'omgeving' leest dezelfde bladen?

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 17 jan 2008 13:25

André schreef:
Die 'omgeving' leest dezelfde bladen?

Huh? Ik lees bladen op mijn werk (en af en toe thuis ook) en daar staat het in.
En ik heb blijkbaar een erg open omgeving, want met mijn familie en vriendinnen praat ik gewoon over hoe vaak zij zin hebben, hoe vaak hun partner, hoe vaak zij gemeenschap hebben enzo. Best vreemd eigenlijk dat we dat gewoon doen, volgens mij komt dat niet zo heel veel voor in christelijke kringen, maar daaruit haal ik dus mijn 'feiten' zeg maar.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 17 jan 2008 19:32

Als je aan de pil bent gaat je libido ook omlaag, althans ik lees soms op andere fora van vrouwen die met de pil stoppen en dan ineens veel meer zin hebben. Maar mannen hebben toch ook niet altijd zin. Het kan wel zo zijn dat het lijkt of vrouwen minder zin hebben, omdat mannen geprikkeld worden door wat ze zien en vrouwen door aanrakingen. Dus stel je voor: het is avond en mannetje ziet z'n vrouwtje en denkt hmmm lekker. Dan moet hij dus wel eerst de vrouw een knuffel geven voor ze gaat denken: hmm lekker. Zoiets misschien?

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 17 jan 2008 19:37

Lalage schreef:Als je aan de pil bent gaat je libido ook omlaag, althans ik lees soms op andere fora van vrouwen die met de pil stoppen en dan ineens veel meer zin hebben. Maar mannen hebben toch ook niet altijd zin. Het kan wel zo zijn dat het lijkt of vrouwen minder zin hebben, omdat mannen geprikkeld worden door wat ze zien en vrouwen door aanrakingen. Dus stel je voor: het is avond en mannetje ziet z'n vrouwtje en denkt hmmm lekker. Dan moet hij dus wel eerst de vrouw een knuffel geven voor ze gaat denken: hmm lekker. Zoiets misschien?

:jaknikken: en ik ben nieteens aan de pil. Bij mij werkt het 'zullen we even' in elk geval niet. 8)

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 17 jan 2008 23:06

hier nog een!

en als hij masturbeert, waarom niet? Ik heb daar in elk geval geen moeite mee. Waarom zou dat niet horen/mogen???

Heb ik tenminste rust

(nou niet negatief over mijn huwelijksleven gaan denken he!!!)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 17 jan 2008 23:59

hHahahaha, nee hoor Annet ;)

In mijn beroemde boekjes las ik pas (en dat is ECHT een heel gaaf boek!) dat je de vijftien minuten regel hebt. De man heeft 15 minuten om de vrouw ook 'zin te laten krijgen' zeg maar. Als het na vijftien minuten nog niks is, dan is het jammer zeg maar, en dan niet.

Ik vind het stom, omdat die man dan altijd maar afhankelijk is, maar misschien werkt het gewoon wel :)

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 18 jan 2008 14:28

Lalage schreef:Als je aan de pil bent gaat je libido ook omlaag, althans ik lees soms op andere fora van vrouwen die met de pil stoppen en dan ineens veel meer zin hebben. Maar mannen hebben toch ook niet altijd zin. Het kan wel zo zijn dat het lijkt of vrouwen minder zin hebben, omdat mannen geprikkeld worden door wat ze zien en vrouwen door aanrakingen. Dus stel je voor: het is avond en mannetje ziet z'n vrouwtje en denkt hmmm lekker. Dan moet hij dus wel eerst de vrouw een knuffel geven voor ze gaat denken: hmm lekker. Zoiets misschien?

Ja dat klopt inderdaad wel. Maar ik vind ook dat je als vrouw zijnde wel eens daaraan voorbij kunt kijken en ook af en toe het initiatief nemen.
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 18 jan 2008 15:44

Zeker na vier jaar huwelijk ofzo. Het IS toch gewoon zo dat vrouwen minder zin hebben? Volgens mij is dat wel aangetoond. Ik ben net getrouwd, dus ik mag er nog niet over meepraten ;) Maar als ik eens om me heen kijk ik het volgens mij echt wel goed om niet altijd nee te zeggen, of te vaak nee te zeggen.

Vreemd eigenlijk dat de 'zin' afneemt bij veel vrouwen en/of stellen! Wij zijn nu bijna 7 jaar getrouwd, maar om eerlijk te zijn is het in dat opzicht alleen maar leuker en beter geworden. En een verplichting waar ik dan maar zo nu en dan aan toegeef - dat is het al helemaal niet! Misschien dat mijn man als man zijnde inderdaad op de meest rare momenten zin heeft en ik dat dan iets minder kan waarderen... maar er zijn zat momenten waarop ik hem gewoon overval :mrgreen:

En wat is er nou voor leuks aan voor de man, wanneer de vrouw er omwille van de lieve vrede maar aan toegeeft... ?!

Ik weet wel dat toen ik nog aan de pil was (nu niet meer, want dat werkte toch niet omdat ik er darmproblemen van kreeg en hij dus onbetrouwbaar was) ik minder zin had. Maar dat had er ook mee te maken, dat mijn lijf nogal vreemd reageerde op die hormonen en ik vaak ziekig was daardoor (met buikkrampen, pijnlijke borsten, etc. gaat de zin snel weg). Dus bij mij maakte de pil best wel veel verschil!
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 18 jan 2008 16:32

jamillah schreef:

:jaknikken: en ik ben nieteens aan de pil. Bij mij werkt het 'zullen we even' in elk geval niet. 8)
haha hier ook niet 8) bij mij iig niet, bij hem wel. Typisch man [-X zzooooooo romantisch :mrgreen:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 18 jan 2008 17:00

Galateia schreef:

Vreemd eigenlijk dat de 'zin' afneemt bij veel vrouwen en/of stellen! Wij zijn nu bijna 7 jaar getrouwd, maar om eerlijk te zijn is het in dat opzicht alleen maar leuker en beter geworden. En een verplichting waar ik dan maar zo nu en dan aan toegeef - dat is het al helemaal niet! Misschien dat mijn man als man zijnde inderdaad op de meest rare momenten zin heeft en ik dat dan iets minder kan waarderen... maar er zijn zat momenten waarop ik hem gewoon overval :mrgreen:

En wat is er nou voor leuks aan voor de man, wanneer de vrouw er omwille van de lieve vrede maar aan toegeeft... ?!

Ik weet wel dat toen ik nog aan de pil was (nu niet meer, want dat werkte toch niet omdat ik er darmproblemen van kreeg en hij dus onbetrouwbaar was) ik minder zin had. Maar dat had er ook mee te maken, dat mijn lijf nogal vreemd reageerde op die hormonen en ik vaak ziekig was daardoor (met buikkrampen, pijnlijke borsten, etc. gaat de zin snel weg). Dus bij mij maakte de pil best wel veel verschil!

Fjoew! Gelukkig is er nog een vrouw met een werkend libido 8)

Terug naar “Archief”